View Poll Results: Best Tehreer ko Vote di jyay

Voters
15. You may not vote on this poll
  • Resham

    3 20.00%
  • Cute Ruba

    1 6.67%
  • Bilal Azam

    1 6.67%
  • Maliha Farhan

    3 20.00%
  • Paras

    1 6.67%
  • Hijaab

    3 20.00%
  • Cute Parsa

    0 0%
  • Sweet.Kiran

    1 6.67%
  • Smiling Assassin

    2 13.33%
  • Naz

    0 0%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)

  1. #1
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    China
    Posts
    4,833
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    9237 Thread(s)
    Thanked
    2
    Rep Power
    21474847

    Default Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)

    As_Salam_O_Alaikum
    Writers club k tehreeri muqablay lafz kahani mai 10 members nay participate kya hay..lafz dya gaya tha "rishtay/talluq'.. jis par participants nay kahani likhni thi..
    Ab ap ko decide karna hay k ap ko kis ki tehreer bohat pasand aii..Kindly member k lyay apni pasand na pasand ko aik taraf rakhtay huay sirf tehreer ko vote di jyay ga..Ap k imandari sa dyay gaey vote say khud writer ko apni tehreer mazeed nikharnay ka hosla milay ga..

    Note: khud ko vote nahi day saktay

    jin members nay participate kya un ki tahareer yeh hain


    رشتے اور تعلق
    (written by RESHAM)


    آج کی صبح امجد کی امی نے سوچا بھی نا تھا کہ جو درد وہ ایک عرصہ سے سہہ سہہ کہ ٹال رہی تھی ۔ وہ اس قدر بڑھ جائےگا کہ نا چاہتےہوئے بھی انھیں ہسپٹال جانا پڑھا ۔ امجد جو اپنی امی کا اکلوتا بیٹا تھا۔ اور امجد کہ ابو جو ایک ایکسیڈنٹ کی وجہ سے لاچار ہوگئے تھیں ۔ اب امجد ہی ان بوڑھے ماں باپ کااکلوتا سہارہ تھا ۔ وہی ان کی آخری اور پہلی امید تھا۔ ڈاکٹر نے جب کہا کہ ان کی ایک کیڈنی فیل ہوچکی ہیں اور دوسری میں بھی چند باریک پتھر موجود ہیں۔ اورانھیں سخت آرام کی ضرورت ہیں۔ تو امجد کہ ہوش اڑ گئے ۔ امجد کی امی نے روتے ہوئے آنسو سے کہا بیٹا بہو لے آ ، مجھ سے اب اتنا کام نہیں ہونگا ۔۔ بہو آجائےگی تو گھر کی رونق دیکھ کر میری باقی کی زندگی آسانی سے گزر جائنگے ۔ اور ہماری خدمت بھی کریں گی ۔ امجد بیٹا تو خوشبو سے شادی کرلے ۔غریب کی بیٹی ہیں ۔ لیکن سارے گھر کا کام کرتی ہیں ۔ ہزاروں گُن ہے ۔اور بڑی نیک لڑکی ہیں ۔ امجد یہ سن کر دنگ رہ گیا ۔ کیونکہ وہ سہر سے بے پناہ محت کرتا تھا ۔ جو بہت امیر گھرانہ سے تھی ۔ امجد نے امی سے سہر کا کہا تو اس کی امی نے سہر کا امیر گھرانہ کا سن کر سختی سے منع کردیا ۔ یہ کہہ کر کہ وہ اس گھر کہ قابل نہیں ہیں ۔ ایک لڑکی کہ لئے وہ اپنے ماں باپ کا دل دُکھا کر اپنا گھر نا بسائے۔ نا ہی ان سے رشتہ ٹورے ۔ امجد حیران بھی تھا کہ امی نے تواپنی حیثیت کہ مطابق سہی سوچا لیکن میں نے تو ایک امیر گھرانہ کی لڑکی سے اپنے تعلق بنا سوچے سجھے بنا لئے۔
    کیا آج اس موڑ پرسہر میرا ساتھ دیں گی۔۔۔۔۔۔؟ کیا اس چھوٹے سے گھر میں وہ میرا ساتھ رہ سکے گی۔۔۔؟ امجد نے ایک حامی بھری کہ امی کو کیسے منائے اور سہر سے اپنی ماں کی خدمت اور خیال رکھنے کا کہے جو امی نے خوشبو کہ لئے کہا گر وہی سہر کریں تو پھر سب ٹھیک ہوجائے گا۔ اور رات بھر اس پریشانی میں کھویا رہا کہ جو رشتہ ماں باپ سے ہیں وہ بھول کر توڑ کروہ کیسے رہے پائےگا ۔۔۔ سہر کی محبت بھی تو اس کی زندگی تھی ۔۔۔ اب امی کی جان سے بڑھ کر تو اسے سہر کی محبت نہیں ہوسکتی تھی ۔ اس نے سہر کو صبح صبح فون کرکے سب بتا دیا ۔ سہر نے اسے اپنے رشتے کی حامی بھری اور کہا کہ وہ اپنے ماں باپ کی خاطر قطع تعلق نا کریں ۔ جب امجد نے کہا کہ وہ اس کہ چھوٹے سے گھر میں وہ رہ پائنگی ۔ اس کی بیمار ماں کی خدمت کرے گی ۔۔۔؟ اور اس کہ لاچار باپ کا خیال رکھیں گی۔۔۔۔؟ تو وہ اس کی امی کو منائے گا کچھ بھی کرکے۔ لیکن سہر کہ جواب نے ایک پل میں امجد کو توڑ دیا کہ یہ رشتہ سہرسے کتنا کمزور ہیں۔ جب سہر نے کہا تمہاری ماں کو کوئی نوکرانی چاہئے بہو نہیں ۔۔ امجد کو سہر کہ اس جواب کی امید نا تھی ۔

    امجد نے کہا اس سے میری ماں بیمار ہے اگر وہ اپنی بہو سے خدمت کی امید نا رکھیں تو کس سے رکھیں ۔؟ ایکلوتاسہارا تو میں ہی ہوں ۔ سہر نے امجد سے صاف صاف کہا کہ وہ اپنے ماں باپ چھوڑ کر اس کہ ساتھ رہے، کیونکہ سہر کہ گھر والے بھی یہی چاہتے ہیں ۔ امجد گھر داماد بن کہ رہے گر اسے اس سے پیار ہے تو وہ انھیں چھوڑ کر آجائیے ۔ لیکن وہ اس میڈل کلاس گھر میں نوکرانی کی جگہ لینا نہیں چاہتی ۔۔۔ امجد کو شدید دکھ ہوا کہ وہ کیسے اپنے ماں باپ کو چھوڑ کر جائے وہ بھی اس حال میں ماں باپ کا رشتہ دنیا اور آخرت کہ لئے بھی دل کی خوشی اور اللہ کی رضا دیگا ۔ ایک ایسی لڑکی جو اپنے ہی گھر کہ کام کرنے کو نوکرانی سمجھے ۔ اور اپنے فرض کو کام والی کا خطاب دیں ۔سہر اس کہ قابل ہی نہیں ہیں ۔ اس نے سہر سے قطع تعلق کرلیا ہمیشہ کہ لئے اور اس نے اپنی ماں کی خوشی کہ لئے اس غریب لڑکی سے شادی کرلی اور اپنے قیمتی اور عظیم رشتے کو توٹنےسے بچا لیا۔۔۔۔

    PEHLA AUR AAKHIRI SAJDA
    (written by CUTE RUBA)


    Raat ki is tareeki main aaj wo apni sochon main bohat dor nikal aaya tha...Kya kiya tha us ney aaj tak...??? Kahan gunwa aaya wo apni zindagi.. Apney rishtey..Apni umar k 35 saal zaya karney ka usey ahsas kyun na huwa kabhi...??? Is andheri raat main aaj usey ye ahsas kis ney bakhsha tha...??? Kyun aaj wo apni zindagi ka muhasiba kar raha tha...???

    Wo to un logon main sey tha jo pyar k naam par faraib kartey hain, Apney rishtey khud apne hathon gunwa detey hain...Kisi ki izzat karna goya apney nafs ki beizzati samajhtey hain isiliye apney "MAA" "BAAP" ko bhi paon ki joti sey ziyada ahmiyat nahi di aur na kisi rishtey ka ahtiram kiya tha.
    Wohi "MAA""BAAP" jinho ney apne iklotey betey par apni zindagi bhar ki kamai vaar di thi aur usi betey ney unhey jeetey jee maar dala tha...
    Aaj ki raat khouf sey uska dil kanp raha tha...Usey apne Waldain ki yaad aarahi thi.. jo us sey bohat dor jaa chukey they...Kya reh gaya tha aaj uske paas...???Wohi "Khouf" aur "Tanhai" jis sey wo zindagi bhar bhagta aaya tha magar zindagi ke paintisveen(35veen) saal ki is raat ney usey ahsas dilaya k wo aakhir hai kya cheez.

    Magar aaj usey apney gunahon ka ahsas horaha tha aur ye ahsas dilaney wali bhi Wohi "PAK" Hasti thi jo apney bandon sey aik pal k liye bhi ghafil nahi hoti...Aanson tawatur sey uske Rukhsaron pey beh rahey they...wo bohat sharminda tha khod sey,Apney Maa Baap sey aur Apney RUb sey jin sey us ne khud apna ta'lluq toor dala tha.

    Wo utha aur wazu kiya..aj wo apni zindagi main pehli baar apney Rub k samney sar basujood honey jaa raha tha intehai nidamat k sath aur is umeed k saath k Allah aur bandey ka risht har rishtey sey mazbut hai aur wo usey zarur maafi bakhshey ga...Magar apni zindagi k is Pehley Sajdey main jakr wo uthna bhool gaya tha....Kitna sukoon tha is sajdey main ("Is rishtey main") jis se aaj tak us ney khod ko mehrom rakha...Aanson they jo rukney ka naam nahi ley rahey they yahan tak k uska "Pehla Sajda" uski zinagi ka "Akhiri Sajda" ban gaya....
    Shayad wo itna sharminda tha k usey kisi bhi qeemat par uthna gawara na tha. Apney Allah ki rehmaton sey pur umeed hoker us ney apni ruuh Apne Parwardigaar k supurd kardi.

    ایک رشتہ
    (Written by BILAL AZAM)

    علی آج پورے ایک ماہ ہاسٹل سے گھر آیا تھا مگر گھر میں ایک اندوہناک خبر اس کی منتظر تھی۔
    "تمہارے بڑے ماموں کا انتقال ہو گیا ہے۔" امی نے روتے ہوئے کہااور وہ غم اور پریشانی سے امی کو دیکھتا رہ گیا کہ بڑے ماموں تو بھلے چنگے تھے تو پھر یہ سب اچانک کیسے۔مگر اس نے عقل سے کام لیتے ہوئے اور گھرر کے حالات کو مد نظر رکھتے ہوئے فوراََ یہ سوال کیا:
    "ابو کدھر ہیں؟"
    "وہ باہر گئے ہوئے ہیں۔"
    "وہ جا رہے ہیں۔"
    "نہیں۔ وہ نہیں جا رہے۔"
    "مگر انہیں جانا چاہیے ہے۔"
    ابھی یہ باتیں ہو ہی رہیں تھیں کہ ڈور بیل بجی اور ابو اندر داخل ہوئے۔ علی نے سلام لینے کے بعد فوراََ پہلا سوال ہی ان سے یہ کیا:"ابو آپ کو پتہ ہے نا کہ بڑے ماموں فوت ہو گئے ہیں اور آپ اب بھی نہیں جا رہے ہیں۔ آپ کا جانا بنتا ہے اور یہی صحیح ہے۔"
    "اب تم مجھے مت سکھاؤ کہ کیا صحیح ہے اور کیا غلط۔تم سب کچھ جانتے ہوئے بھی یہ بات کہہ رہے ہو، مجھے تم سے یہ امید ہر گز نہ تھی۔"
    "ابو میں صرف اتنا جانتا ہوں کہ نبی کریم ؐ نے فرمایا ہے کہ ایک مسلمان کا دوسرے مسلمان پہ ایک حق یہ بھی ہے کہ جب وہ فوت ہو جائے تو اس کے جنازے میں شریک ہو۔ اور۔۔۔"
    علی نے اپنی بات مکمل نہیں کی تھی کہ اس نے ابو کے بڑھتے ہوئے قدموں کو دیکھا اور ابو کے الفاظ علی کی سماعتوں سے ٹکرائے "ہم سب جا رہے ہیں اور ہمیں اب ان کے لئے دعائے مغفرت کرنی چاہیے۔ اللہ پاک ان کو جنت الفردوس میں جگہ دے، ان کو کروٹ کروٹ جنت نصیب فرمائے۔"
    "آمین!" سب نے کہا۔
    گاڑی میں بیٹھا علی سوچ رہا تھا کہ بڑے ماموں کی وفات کے بعد جو دو گھرانے اکٹھے ہو رہے ہیں اگر یہ سب بڑے ماموں کی زندگی میں ہو جاتا تو شاید ان کی زندگی کے چند دن مزید بڑھ جاتے۔ یہ رشتے بھی کیسی جادؤئی سی چیز ہیں، پل بھر میں بکھر جاتے ہیں تو دیکھتے دیکھتے ایسے مضبوط ہو جاتے ہیں کہ کچھ ہوا ہی نہیں تھا جیسے۔ اور علی کے آنسو اس کا دامن بھگونے لگے۔

    ذرا سوچئے
    (Written by Maliha Farhan)

    آج نہ جانے کیوں میں سب کو یاد کر رہی ہوں وہ لوگ جو ماضی میں میرے ساتھ تھے میرے اپنے شادی سے پہلے کے میرے رشتےدار۔کیسی عجیب بات ہے نہ ایک شادی کیا ہوی رشتوں کی نوعیت ہی بدل گئ وہ پہلی سی بے تکلفی ناجانے کہاں مفقوذ ہوگئ اب تو بس ہر چیز شوہر کے مزاج کے مطابق کرنی پڑتی ہے۔اس سے ملو اس سے نہ ملوتمہارا فلاں رشتے دار ایسا اور اس نے مجھے ایسے دیکھا یا اس نے مجھے ایسے کہا۔میں سوچ رہی ہوں مرد ہمیشہ کجی یا خامی بیوی کے رشتہ داروں میں کیوں دیکھتے ہیں؟ وہ بھی تو شوہر کے رشتے داروں کواپناتی ہے ان کا بھلا برا سنتی ہے ایسا کیوں ہے؟وہ کیوں نہیں اپنے شوہر پر پابندی لگا سکتی کہ تمہارے رشتہ دار نے بھی تو مجھے برا کہا ہے تم بھی نہ ملو۔لیکن نہیں ایسا نہیں ہوسکتا کیوں کہ ہم مردوں کے معاشرے میں رہ رہے ہیں جو بس اپنی چلانا جانتے ہیں سوچنے کی بات ہے کہ جو تعلق عورت کا شوہر کے رشتے داروں سے ہے وہی تعلق مرد کا بھی بیوی کے رشتے داروں سے ہے پھر یہ تقسیم کیوں؟ایسا کس حدیث میں لکھا ہے کہ شادی کے بعد عورت کا اپنے رشتہ داروں سے تعلق ختم ہوجاتا ہے۔میں آپ لوگوں سے پوچھنا چاہتی ہوں کہ آپ کے گھر میں بھی بیٹی بہن ہوگی ان پر رکھ کے سوچیئے؟؟کیا آپ کو اچھا لگے گا؟نہیں نہ!تو جو بات آپ کو اپنی لیے سہی نہیں لگتی وہ اپنی بیویوں کی لیے کیسے سہی لگ جاتی ہے؟کیا تعلق اور رشتے داری نبھانا صرف عورت کا کام ہے؟ہمارے مزہب میں کہیں ایسی مثال نہیں ملتی تو آپ لوگ ایسا کیوں کرتے ہیں اور ایسا کیوں ہونے دیتے ہیں؟کیا آپ لوگ واقعی مسلمان ہیں دین اسلام پر چلنے والے؟ میری آپ لوگوں سے درخواست ہے اپنی سوچ بدلیے اس سے رشتے اور مضبوط ہوں گے اور عورت کو بھی یہ فخر حاصل رہے گا کہ اس کی ذات اور اس سے وابستہ لوگ بھی اہم ہیں۔


    (Written by PARAS)
    مجھے اپنی ذات سے وابستہ ہر رشتے کو خوبصورتی سے نبھاتی آئ ہوں ۔۔۔۔۔ میں اچھی طرح جانتی ہوں کہ رشتوں کو نبھانے کے لئے اپنی مرضی ، اپنا آپ قربان کرنا پڑتا ہے تب جا کر رشتوں میں مضبوطی آتی ہے۔۔۔۔۔ مجھ سے سب خوش تھے اور میں بہت مطمئن بھی ۔۔۔۔۔ پھر مجھ پر آگاہی کا در کھلا اور میں نے جانا کہ مجھ سے دنیاوی رشے تو خوش ہیں مگر میں نے اللہ کو خوش کرنے کے لئے کیا کیا؟ یہ لمحات مجھ پر بجلی بن کر گرے اور میں مقناطیسی کیفیت میں وضو کر کے نماز دو رکعت ادا کی اور پھر اس رات میںپھوٹ پھوٹ کر روئ ، اللہ سے ہدایت مانگتی رہی ، اپنے اللہ سے رشتے کو دائمی کرنے کی درخواست کرتی گئ ، جب فجر کی اذانیں ہوئیں تو مجھے ہوش آیا۔۔۔۔۔ مجھے لگا اللہ نے میری درخواست کو منظور کر لیا ہے۔۔۔ اور پھر فجر کی اذان پڑھ کر تلاوتِ قرآن پڑھ کر جو سرور مجھے حاصل ہوا میں لفظوں میں بیان نہیں کر سکتی ۔۔۔۔

    اب میں خود کو پر سکون محسوس کرتی ہوں کیوں کہ میرا تعلق میرے خالق حقیقی سے جڑ گیا ہے ۔۔۔ میں اللہ سے ہدایت ، توبہ خیر و بھلائ اپنے اور امت مسلمہ کے لئے مانگتی ہوں۔۔۔۔۔ دعا ہے کہ اللہ ہم سب کو سچی اور نیک ہدائت نصیب کرے ، اور اللہ سے محبت کا ، ڈر کا تعلق ہمیشہ جڑا رہے ، کیوں کہ ایمان کی دولت نصیب ہونا بڑے ہی کرم کی بات ہے

    (Written by HIJAAB)

    تعلق۔ ایک رشتہ، ایک بندھن۔ ایک وعدہ جو ایک انسان کو دوسرے انسان سے جوڑتا ہے۔ اللہ تعالیٰ نے دنیا میں ہر چیز کا جوڑا بنایا ہے۔ اس لئے، کوئی بھی چیز ایک دوسرے کے سہارے اور اس کے ساتھ تعلق جوڑے بغیر ادھوری ہے۔
    ہم اپنے سے جڑے لوگوں، رشتوں، بندھنوں اور وعدوں سے تو جیسے تیسے نبھا کر ہی رہے ہیں۔ مگر ہم ایک ایسے دین کے پیروکار ہیں، جس میں انسانیت سے محبت اور انسانیت کی خدمت ہمارے اولین فرائض میں شامل ہے، اور جب ہم اس سے روگردانی کرتے ہیں تو ہم اپنے خالق اور مالک کو ناراض کر دیتے ہیں۔ اللہ تعالیٰ ہمیں حکم دیتے ہیں کہ اگر مجھ سے محبت کرتے ہو تو میرے بندوں سے محبت کرو۔ اگر مجھ تک پہنچنا چاہتے ہو تو میرے بندوں کے ذریعے پہنچو۔
    ہمیں اپنے تعلق کو اللہ تعالیٰ سے مضبوط کرنے کے لئے، اس کے بندوں سے تعلق مضبوط کرنا ہو گا۔ ہمیں انسانوں کے کام آنا ہو گا۔ ہمیں ضرورت مندوں کی ضرورتیں پوری کرنی ہونگی۔ ہمیں محبت اور خدمت کی سیٹھری چھڑھنی ہوگی، تاکے ہم اپنے تعلق کو اللہ تعالیٰ سے مضبوط کر سکیں اور انسانینت کے رشتے کو سمجھ سکیں اور اسے نبھا
    سکیں۔


    (Written by CUTE PARSA)


    آج پھر وہ شخص روز کی طرح سکت و جامد بیٹھا ہوا تھا ک اس پر کسی مجسمے کا گمان ہونے لگتا.اسکی بھی ایک المناک داستان...یہ زندگی.جن کو زندگی کی تمنا وہ ان سے دور جاتی جب کہ جو اس سے پیچھا چھڑانا چاھتے یہ انکو نہیں چھوڑتی.اسکی بھی یہی کہانی کہ پہلے وہ زندگی کی تمنا کرنے والوں میں سے تھا اور اب اس سے بیزار.برسوں بیت گے اس بات کو کے وہ زندگی سے بھرپور ایک مرد تھا،جسکو اس وقت رشتوں ناتوں سے کوئی غرض نہیں تھی .جس کے لئے بیمار باپ کی خدمات اور ماں کے دل کا بوجھ بانٹنا ایک لغو مشغلہ تھا.کیوں کے اس کے نزدیک اسکے ماں باپ نے دیا ہی کیا؟سواے پال پوس ک بڑا کرنے کے .یہ تو دنیا کے ہر والدین کرتے،اور وہ جن خدمات کا اپنے والدین کیطرف سے متمنی تھا، ان کو پورا کرنا ان کے بس سے باھر تھا.وہ یہ سمجھتا نہیں تھا یا سمجھنا نہیں چاہتا تھا.قدرت کا انتقام تو دیکھیے کہ آج وہ سب مال و دولت ہونے کے باوجود سکون کی تلاش میں بھٹکتا پھرتا ہے.کل تک جو اپنے ماں باپ سے نالاں تھا آج وہی انکی قبروں پر روز گڑگڑاتا ہے اور انکو آوازیں دیتا ہے.یہ جاننے کے باوجود کے اب وہ منوں مٹی تلے جا سوۓ ہیں اور اسکی کوئی بھی پکار انکو واپس نہیں لا سکتی.

    (Written by SWEET.KIRAN)

    545929 446055278754232 100000492914626 1692267 1541425342 n - Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)


    (Written by SMILING ASSASSIN)


    Rishtay ki ehmiyat kia hay ? Zarina ko iska ehsas na tha ... aur is ki hud kia hay is ka ehsas Sameer ko na tha ... Sameer aur Zarina dono ka bhai aur behn ka rishta tha , Sameer chota honay k sath sath shararti bhi tha aur Zarina barhi behn honay k sath sath kafi hud tk suljhi hui larki thi ...... Zarina university sy wapis aai aur thak kar bed par lait gai ghar mein abu ,ami nahi thay... itnay mein us nay Sameeer ko pani lanay ko kaha .... Sameer Fsc ka talib e ilm tha wo bola "ik din mein aisa robot bnaun ga jo pani la kar dainay ka kaam kia karay ga ,logon ki behnain kia kia kaam kartein hain aur ik meri bhen isko bus ik hi kaam ata hay thakna " Zarina boli "tum khud kaam chor ho aur mujhay kehtay ho ehsas nahi ho raha k mein kitni thaki hoi hn ,mujhay pani hi laa do " Sameer bola "acha Madam sahiba thak gai hain .... muhtarma acha hay aap uni sy rooz aya jaaya karain khud pani laya karain phr zabardast kism ki warzish kiya karain ta k aap ka motapa kisi kinaray ja lagay " Zarina boli "mujhay tang na karo meray sir mein dard ho raha hay ... aur tumain kis nay kaha k mein moti hn mein aaj kal kum khati hn " Sameer kahan haar mananay walun mein sy tha "kum tabhi khati hain k moti hoti jaa rahi hain " Zarina k para charh chuka tha qareeban adhay ghantay ki behes k baad zarina ghusay mein boli " mein jaa rahi hn Saima k ghar" Sameer abhi tak baaz nahi aya tha bola " mera salam dijiyay ga unko " Zarina ghusay mein ghar sy bahir chali aai usko kch smjh nahi aa rahi the sarak paar karnay k dooran hi ik teez raftar garhi usko kuchal gaye ... logon ka jhamghata us k gird jama ho gya marnay wali garhi moqay sy farar ho chuki thi loug behisi ki tasveer banay dekh rahay thay .. udhar itnay mein Sameer ko bhi apni ghalti ka ehsas hua wo ghar sy nikla aur sarak par manzar dekha tu hakka bakka reh gya foran garhi nikali aur Zarina ko us mein betha kar hospital lay gya uska kaafi khoon beh chuka tha kismat nay unka sath diyay k dono ka blood group milta tha Sameer nay apna khoon day kar Zarina ki jaan bacha li ... aur ab un dono ko apni apni ghalti ka ehsas ho chuka tha ... aik ko rishtay ki mazbooti ki samjh aa gaye aur dosray ko yeh ehsas ho gya k rishtay nazuk kitnay hotay hain

    (Written by NAZ)

    123 - Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)
    Last edited by Falling Tears; 11-05-2012 at 01:17 AM.
    Zindagi tu apnay he qadmun pe chalti hay Faraz
    Auron k Sahary tu Janazy utha kartay hain

  2. #2
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Canada
    Posts
    25,300
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    442 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    11381699

    Default re: Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)


    I am sorry, mein sari tehreerein nahi parh payon gi. Chand aik he parhi hein, un mein se he kise ko vote doun gi. Yeh bhi theek nahi ke, chand parhi hein sari nahi, but sachi mein, time nahi hai

  3. #3
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Karachi Pakistan
    Posts
    13,592
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    7109 Thread(s)
    Thanked
    1
    Rep Power
    21474856

    Default re: Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)

    voted

    sab ne bohat he umda likha hia ....bohat he acha....yar kitna telant hia hamare passs i wish k hum apne telnt ko zaya na karen or as ko astemal kren..well

    ael bar pher se kahun gi sab ne bohat he umda likh hia .mera bas chalta to apne ap ko he vot kart kahir muje jiss ki tehrir zada achi lagi usee vote kar dia

    thnxx all
    Last edited by sweet.kiran; 11-05-2012 at 12:30 PM.

  4. #4
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Wah cantt
    Age
    25
    Posts
    2,155
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    21474846

    Default re: Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)

    voted ...waisay buht hi mushkil decision hay kisi bhi aik ko vote karna

  5. #5
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    karachi
    Age
    28
    Posts
    997
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    45 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    21474844

    Default re: Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)

    Voted
    idamg0 - Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)

  6. #6
    Join Date
    May 2010
    Location
    Karachi
    Age
    22
    Posts
    25,472
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    6815 Thread(s)
    Thanked
    2
    Rep Power
    21474869

    Default Re: Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)

    Walaikum Assalam
    Sub ki tehreerahin bhut achi hain

    @voted







    Last edited by Raniii; 12-05-2012 at 11:13 PM.
    tumblr na75iuW2tl1rkm3u0o1 500 - Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)

    Hum kya hain

    Hmari Muhabatayn kya hain
    kya chahtay hain
    kya patay hain..

    -Umera Ahmad (Peer-e-Kamil)


  7. #7
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Jadoo Nagri
    Posts
    19,713
    Mentioned
    198 Post(s)
    Tagged
    8340 Thread(s)
    Thanked
    10
    Rep Power
    21474862

    Default Re: Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)

    voted

  8. #8
    Hidden words's Avatar
    Hidden words is offline "-•(-• sтαү мιηε •-)•-"
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Kisi ki Ankhon Aur Dil Mein .......:P
    Posts
    56,915
    Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    10949 Thread(s)
    Thanked
    4
    Rep Power
    21474899

    Default Re: Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)

    walikum salam
    voted
    suno hworiginal - Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)
    575280tvjrzkx7ho zps19409030 - Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)ღ∞ ι ωιll αlωαуѕ ¢нσσѕє уσυ ∞ღ 575280tvjrzkx7ho zps19409030 - Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)

  9. #9
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ♥ ♥ ChaAnd K paAr♥ ♥
    Posts
    41,780
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1314 Thread(s)
    Thanked
    2
    Rep Power
    21474887

    Default Re: Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)



    voted

    Gud luck 2 oll da contestants

    *~*~*~*ღ*~*~*~**~*~*~*ღ*~*~*~*

    2m4ccw6 - Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)

    *~*~*~*ღ*~*~*~**~*~*~*ღ*~*~*~*

  10. #10
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Mississauga, Canada
    Posts
    35,213
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    0

    Default Re: Polling (lafz kahani:tehreeri muqabla pre-quarter final 1)

    voted

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •