Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Nokia main software ka masla?

  1. #1
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    sky
    Age
    70
    Posts
    244
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    1340 Thread(s)
    Thanked
    2
    Rep Power
    214754

    Default Nokia main software ka masla?

    Assalamlaikum

    agar Nokia mobile main software ka masla hoo jaye or wo ON hi na ho raha hoo ..to us ka software kesay theek kia ja sakta hai ? koi tareeka hai ?

  2. #2
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    sky
    Age
    70
    Posts
    244
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    1340 Thread(s)
    Thanked
    2
    Rep Power
    214754

    Default Re: Nokia main software ka masla?

    Nokia xpress Music 5130 mob main masla ho gaya hai .

  3. #3
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Pakistan
    Posts
    207
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1578 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    7

    Default Re: Nokia main software ka masla?

    This is called bricking, it can not be solved unless you have equipment to do so which does not come cheap, so better suggestion is to make it repair under warranty (if any) or from some third party shop.

  4. #4
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Islamabad, UK
    Posts
    88,506
    Mentioned
    1028 Post(s)
    Tagged
    9706 Thread(s)
    Thanked
    603
    Rep Power
    21474934

    Default Re: Nokia main software ka masla?

    aap nokia k official support pe apna question post karke dekh lo --> Nokia Support Discussions - Mobile Products - Nokia Support Discussions

    par waise i think yeh repair hi karwna parega ya new lena parega time khtm hogaya

  5. #5
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    sky
    Age
    70
    Posts
    244
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    1340 Thread(s)
    Thanked
    2
    Rep Power
    214754

    Default Re: Nokia main software ka masla?

    Quote Originally Posted by Ammy_769 View Post
    This is called bricking, it can not be solved unless you have equipment to do so which does not come cheap, so better suggestion is to make it repair under warranty (if any) or from some third party shop.


    Quote Originally Posted by sheem View Post
    aap nokia k official support pe apna question post karke dekh lo --> Nokia Support Discussions - Mobile Products - Nokia Support Discussions

    par waise i think yeh repair hi karwna parega ya new lena parega time khtm hogaya
    new to lay lia hai par porana bhi nahi chorna me ko : (

    mera us pay dil aya howa hai na : )

  6. #6
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Pakistan
    Posts
    207
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1578 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    7

    Default Re: Nokia main software ka masla?

    If it is under warranty, claim your warranty, they will surely fix it, its their resonsibility. If you live in Lahore then I suggest you to give your mobile to your brother and say him to visit "Hafeez Center" (remove your memory card before doing so) and also said him to make it repair on his head not left the mobile to them for more than one day if they ask (because they change battery or genuine LCD sometime of mobile).

  7. #7
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Islamabad, UK
    Posts
    88,506
    Mentioned
    1028 Post(s)
    Tagged
    9706 Thread(s)
    Thanked
    603
    Rep Power
    21474934

    Default Re: Nokia main software ka masla?

    Quote Originally Posted by *Aanchal* View Post
    new to lay lia hai par porana bhi nahi chorna me ko : (

    mera us pay dil aya howa hai na : )
    uff aap ka dil mobile pe aya huwa hai

    hmm yeh jo problem haina yh ghar beth k nahi thek hgi aap ko repair walo k pas hi leke jana parega hopefully wo kar deinge thk

  8. #8
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    sky
    Age
    70
    Posts
    244
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    1340 Thread(s)
    Thanked
    2
    Rep Power
    214754

    Default Re: Nokia main software ka masla?

    Thanxx sub ka ..yani akhri hal repair walye hi hain : ) ..itnay main aik or naya mob a sakta hai lolz

    me k saray contacts us main hain ..sub images, sms sub : (

    khair : )

  9. #9
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    duh...........apne ghar mein!!
    Posts
    308
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    849 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    6

    Default Re: Nokia main software ka masla?

    Quote Originally Posted by *Aanchal* View Post
    Thanxx sub ka ..yani akhri hal repair walye hi hain : ) ..itnay main aik or naya mob a sakta hai lolz

    me k saray contacts us main hain ..sub images, sms sub : (

    khair : )
    fkr not bibi...................fir se images aur sms jammah krna shuru ker do new mobile per!!!!!!!!!!!!!!!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    sky
    Age
    70
    Posts
    244
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    1340 Thread(s)
    Thanked
    2
    Rep Power
    214754

    Default Re: Nokia main software ka masla?

    Quote Originally Posted by Aks View Post
    fkr not bibi...................fir se images aur sms jammah krna shuru ker do new mobile per!!!!!!!!!!!!!!!
    ub to dil hi toot gaya hai : ( phir say kaha wesi yaadian jama hoo paian gee : (

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •