Results 1 to 1 of 1

Thread: نڈولکر نے ون ڈے کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کردیا

  1. #1
    *jamshed*'s Avatar
    *jamshed* is offline کچھ یادیں ،کچھ باتیں
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    every heart
    Posts
    14,586
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    8346 Thread(s)
    Thanked
    4
    Rep Power
    21474858

    Default ٹنڈولکر نے ون ڈے کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کردیا

    نئی دہلی…بھارت کے اسٹار بیٹسمین سچن ٹنڈولکر نے ایک روزہ کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کردیا۔ٹنڈولکر پاکستان کے خلاف سیریز کا حصہ نہیں ہوں گے۔24 اپریل 1973کو ممبئی میں پیدا ہونے والے سچن رمیش ٹنڈولکر نے 18 دسمبر 1989 کو پاکستان کے خلاف گوجرانوالہ میں اپنے ون ڈے کیریئر کا آغاز کیا۔ سچن ٹنڈولکر نے ایک روزہ کیریئر میں 463 میچوں کی 452 اننگز میں 49 سنچریز اور 96 نصف سنچریز کی مدد سے 18426 رنز بنائے، ون ڈے انٹرنیشنل میں ان کا سب سے زیادہ اسکور 200 رنز ناٹ آؤٹ ہے۔

    ایک ایسے موقع پر جب پاکستان تاریخی دورے پر بھارتی سرزمین پہنچا ہے، سچن کا ایک روزہ کرکٹ کو خیرباد کہنا کئی شائقین کرکٹ کے لیے گراں ثابت ہوگا۔ جو اپنے ہیرو کو کم ا زکم اس تاریخی سیریز میں تو آخری مرتبہ کھیلتے دیکھنا چاہتے تھے۔ ویسے سچن نے آخری ایک روزہ پاکستان کے خلاف ہی رواں سال ایشیا کپ میں کھیلا تھا، جہاں انہوں نے نصف سنچری بنائی۔ جبکہ سچن کا پہلا ایک روزہ بھی روایتی حریف پاکستان کے خلاف ہی تھا جو انہوں نے 1989ء میں گوجرانوالہ میں کھیلا۔ ان دونوں مقابلوں کے درمیان سچن نے 463 ایک روزہ بین الاقوامی مقابلے کھیلے ۔ جن میں انہوں نے 18 ہزار 426 رنز اور 49 سنچریاں بنائیں ، یہ سب کے سب عالمی ریکارڈز ہیں۔

    ریٹائرمنٹ کے حوالے سے جاری کردہ بیان میں سچن نے کہا کہ ”میں نے ایک روزہ طرز کی کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا فیصلہ کیا ہے۔ میں ایک عالمی کپ فاتح دستے کا رکن رہنے کا خواب پورا ہونے پر خود کو خوش قسمت سمجھتا ہوں۔ میں ٹیم کےمستقبل کے لیے نیک خواہشات رکھتا ہوں اور ان تمام افراد کا ممنون ہوں جنہوں نے گزرے ہوئے سالوں میں مجھے اپنی محبت سے نوازا۔“

    سچن نے 6 ایک روزہ عالمی کپ ٹورنامنٹس میں شرکت کی اور 2011ء میں ورلڈ کپ جیتنے والے دستے کے رکن بنے۔ اس تاریخی فتح کے بعد ڈیڑھ سال کے عرصے میں انہوں نے محض دو ایک روزہ مقابلے کھیلے اور اپنی ریٹائرمنٹ کے لیے بھی اس دن کا انتخاب کیا جس روز بھارت نے پاکستان کے خلاف محدود اوورز کی سیریز کے لیے اپنے اسکواڈز کا اعلان کیا ہے۔
    Last edited by *jamshed*; 23-12-2012 at 03:45 PM.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •