Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

  1. #1
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    pakistan
    Posts
    53
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    7 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    0

    Default جشن عید میلاد النبی کی شروعات

    جشن ميلاد النبى كى جتنى بھى انواع و اقسام ہيں، اور اسے منانے والوں كے مقاصدہ چاہيں جتنے بھى مختلف ہوں، بلاشك و شبہ يہ سب كچھ حرام اور بدعت اور دين اسلام ميں ايك نئى ايجاد ہے، جو فاطمى شيعوں نے دين اسلام اور مسلمانوں كے فساد كے ليے پہلے تينوں افضل دور گزر جانے كے بعد ايجاد كى.
    اسے سب سے پہلے منانے والا اور ظاہر كرنے والا شخص اربل كا بادشاہ ملك مظفر ابو سعيد كوكپورى تھا، جس نے سب سے پہلے جشن ميلاد النبى چھٹى صدى كے آخر اور ساتويں صدى كے اوائل ميں منائى، جيسا كہ مورخوں مثلا ابن خلكان وغيرہ نے ذكر كيا ہے.
    اور ابو شامہ كا كہنا ہے كہ:
    موصل ميں اس جشن كو منانے والا سب سے پہلا شخص شيخ عمر بن محمد ملا ہے جو كہ مشہور صلحاء ميں سے تھا، اور صاحب اربل وغيرہ نے بھى اسى كى اقتدا كى.
    حافظ ابن كثير رحمہ اللہ تعالى " البدايۃ والھايۃ" ميں ابو سعيد كوكپورى كے حالات زندگى ميں كہتے ہيں:
    ( اور يہ شخص ربيع الاول ميں ميلاد شريف منايا كرتا تھا، اور اس كا جشن بہت پرجوش طريقہ سے مناتا تھا،...
    انہوں نے يہاں تك كہا كہ: بسط كا كہنا ہے كہ:
    ملك مظفر كے كسى ايك جشن ميلاد النبى كے دسترخوان ميں حاضر ہونے والے ايك شخص نے بيان كيا كہ اس دستر خوان ( يعنى جشن ميلاد النبى كے كھانے ) ميں پانچ ہزار بھنے ہوئے بكرے، اور دس ہزار مرغياں، اور ايك لاكھ پيالياں، اور حلوى كے تيس تھال پكتے تھے..
    اور پھر يہاں تك كہا كہ:
    اور صوفياء كے ليے ظہر سے فجر تك محفل سماع كا انتظام كرتا اور اس ميں خود بھى ان كے ساتھ رقص كرتا اور ناچتا تھا.
    ديكھيں: البدايۃ والنھايۃ ( 13 / 137 ).
    اور " وفيات الاعيان " ميں ابن خلكان كہتے ہيں:
    اور جب صفر كا شروع ہوتا تو وہ ان قبوں كو بيش قيمت اشياء سے مزين كرتے، اور ہر قبہ ميں مختلف قسم كے گروپ بيٹھ جاتے، ايك گروپ گانے والوں كا، اور ايك گروپ كھيل تماشہ كرنے والوں كا، ان قبوں ميں سے كوئى بھى قبہ خالى نہ رہنے ديتے، بلكہ اس ميں انہوں نے گروپ ترتيب ديے ہوتےتھے.
    اور اس دوران لوگوں كے كام كاج بند ہوتے، اور صرف ان قبوں اور خيموں ميں جا كر گھومتے پھرنے كے علاوہ كوئى اور كام نہ كرتے...
    اس كے بعد وہ يہاں تك كہتے ہيں:
    اور جب جشن ميلاد ميں ايك يا دو روز باقى رہتے تو اونٹ، گائے، اور بكرياں وغيرہ كى بہت زيادہ تعداد باہر نكالتے جن كا وصف بيان سے باہر ہے، اور جتنے ڈھول، اور گانے بجانے، اور كھيل تماشے كے آلات اس كے پاس تھے وہ سب ان كے ساتھ لا كر انہيں ميدان ميں لے آتے...
    اس كے بعد يہ كہتے ہيں:
    اور جب ميلاد كى رات ہوتى تو قلعہ ميں نماز مغرب كے بعد محفل سماع منعقد كرتا.
    ديكھيں: وفيات الاعيان لابن خلكان ( 3 / 274 ).
    جشن ميلاد النبى كى ابتداء اور بدعت كا ايجاد اس طرح ہوا، يہ بہت دير بعد پيدا ہوئى اور اس كے ساتھ لہو لعب اور كھيل تماشہ اور مال و دولت اور قيمتى اوقات كا ضياع مل كر ايسى بدعت سامنے آئى جس كى اللہ تعالى نے كوئى دليل نازل نہيں فرمائى.
    اور مسلمان شخص كو تو چاہيے كہ وہ نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى سنت كا احياء كرے اور جتنى بھى بدعات ہيں انہيں ختم كرے، اور كسى بھى كام كو اس وقت تك سرانجام نہ دے جب تك اسے اس كے متعلق اللہ تعالى كا حكم معلوم نہ ہو.

  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Jinzhou, Liaoning, China, Madinah Saudi Arabia
    Posts
    12,264
    Mentioned
    82 Post(s)
    Tagged
    7842 Thread(s)
    Thanked
    4
    Rep Power
    895521

    Default Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

    is par kiya kahon
    har shaks k pass koi na koi daleel zaroor maujood hai ALLAH SWT hum sab ko sirat e mustaqeem pe chalai ameen

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    pakistan
    Posts
    53
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    7 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    0

    Default Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

    Quote Originally Posted by sheeda talli View Post
    is par kiya kahon
    har shaks k pass koi na koi daleel zaroor maujood hai ALLAH SWT hum sab ko sirat e mustaqeem pe chalai ameen
    bhai sharaee daleel sirf Quran o hadees ka naam hai, is se hat kr kuch deen nhi. jo log eid milad ka saboot qurani ayaat se dete hain to ye kyon nhi sochte k jo matlab us ayat ka un logon ne smjha hai sahaba karaam ne kyon nhi smjha??? agr us ayat ka wohi matlab hota to sahaba karaam sb se pehle us pr amal krte.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Jinzhou, Liaoning, China, Madinah Saudi Arabia
    Posts
    12,264
    Mentioned
    82 Post(s)
    Tagged
    7842 Thread(s)
    Thanked
    4
    Rep Power
    895521

    Default Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

    Quote Originally Posted by shizz View Post
    bhai sharaee daleel sirf Quran o hadees ka naam hai, is se hat kr kuch deen nhi. jo log eid milad ka saboot qurani ayaat se dete hain to ye kyon nhi sochte k jo matlab us ayat ka un logon ne smjha hai sahaba karaam ne kyon nhi smjha??? agr us ayat ka wohi matlab hota to sahaba karaam sb se pehle us pr amal krte.
    hmm agreed

  5. #5
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Zameen pay
    Posts
    12,555
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    6388 Thread(s)
    Thanked
    16
    Rep Power
    21474857

    Default Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

    ji yakeenan ye bidat hi hay
    ibdida jeas bhi hoi
    jub hay hi nahi to bus baat khatam Allah hum sub ko hidaat day ameen

  6. #6
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    pakistan
    Posts
    53
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    7 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    0

    Default Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

    Quote Originally Posted by Rabi View Post
    ji yakeenan ye bidat hi hay
    ibdida jeas bhi hoi
    jub hay hi nahi to bus baat khatam Allah hum sub ko hidaat day ameen
    ameen

  7. #7
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    ~Near to Heart~
    Age
    28
    Posts
    78,521
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    2881 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    21474924

    Default Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

    Walikum Us Salam

    Biddat

    Aaj kal to Biddat word Bht Aam ho gaya hai

    Biddat b do tarha ki hoti hai

    Agr ye Biddat hai to Hazrat Umer ne Jumme ki Namaz mai Dusri Azan Shamil ki Wo b to Biddat hai

    or Phr aap Log Q bhool jate ho k taraveeh per Hazrat Umer ne kaha tha Wah Kya Haseen Biddat hai

    Biddat e Hasna wo Biddat Hai jis ki shariyat mai Mumanat na ho ya jis ko shariyat ne mana na kiya ho per wo ho new.

    Or Fazool Kharchi Ka jo hai To Ye fazool Kharchi nai hai Hazoor ki Amad ki khushi to Khd Allah Pak ne Manayi Thi Jis Din Hazoor Pak Paida Huwe Us din sb Mother jo Bani un k han Betay Paida huwe the Koi Larki us din paida nai huwi Or to or Abu Lahab ne b manayi thi Khushi

    Jb Abu Lahab ki Londi ne aa kr Itlaa di k Muhammad SWWS Paida huwe hain Abdullah k Ghar to Abu Lahab ne apni Ungli se u londi ko ishara kiya k jao tum Azad ho

    Milad Ka matlb hota hai Khushi Hum Us Hasti ki Khushi Manate hain jis ki waja se Hum hain

    Wo jo Na thay to Kch b Na tha
    Or
    Wo jo Na hon to kch b na ho
    Wo Jaan hain Is Jehan Ki
    Jaan Hai to jahan hai

    Har Kisi ne apne dor mai Milaad manaya hai Bs tarika e Kar Different tha

    Ab Jaloos Ki Surat mai Nikalta hai to Koi Masla nai Maqsad to Hazoor Pak ki Amad ki khushi hai na or Un ki Tareef krna maqsood hai

    Waise b Allah ki Naimat Per Khushiyan manao

    To Hazoor Pak se Barh kr Hamare liye Kya Naimat ho skti

    Or kisi ka Khushi Manane ka Apna andaz hota hai Or Eid is liye kehte hain isay q k Eid ka Matlb hota hai Khushi

    Or Waise b Allah Pak ne Farmaya

    Yei Quran Hai K Kch Log ise Parh kr Hidayat Pate hain or Kch Log isay Parh kr Gumrah ho jate hain.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    pakistan
    Posts
    53
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    7 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    0

    Default Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

    Quote Originally Posted by dangerous tears View Post
    walikum us salam

    biddat

    aaj kal to biddat word bht aam ho gaya hai

    biddat b do tarha ki hoti hai

    agr ye biddat hai to hazrat umer ne jumme ki namaz mai dusri azan shamil ki wo b to biddat hai

    or phr aap log q bhool jate ho k taraveeh per hazrat umer ne kaha tha wah kya haseen biddat hai

    biddat e hasna wo biddat hai jis ki shariyat mai mumanat na ho ya jis ko shariyat ne mana na kiya ho per wo ho new.

    Or fazool kharchi ka jo hai to ye fazool kharchi nai hai hazoor ki amad ki khushi to khd allah pak ne manayi thi jis din hazoor pak paida huwe us din sb mother jo bani un k han betay paida huwe the koi larki us din paida nai huwi or to or abu lahab ne b manayi thi khushi

    jb abu lahab ki londi ne aa kr itlaa di k muhammad swws paida huwe hain abdullah k ghar to abu lahab ne apni ungli se u londi ko ishara kiya k jao tum azad ho

    milad ka matlb hota hai khushi hum us hasti ki khushi manate hain jis ki waja se hum hain

    wo jo na thay to kch b na tha
    or
    wo jo na hon to kch b na ho
    wo jaan hain is jehan ki
    jaan hai to jahan hai

    har kisi ne apne dor mai milaad manaya hai bs tarika e kar different tha

    ab jaloos ki surat mai nikalta hai to koi masla nai maqsad to hazoor pak ki amad ki khushi hai na or un ki tareef krna maqsood hai

    waise b allah ki naimat per khushiyan manao

    to hazoor pak se barh kr hamare liye kya naimat ho skti

    or kisi ka khushi manane ka apna andaz hota hai or eid is liye kehte hain isay q k eid ka matlb hota hai khushi

    or waise b allah pak ne farmaya

    yei quran hai k kch log ise parh kr hidayat pate hain or kch log isay parh kr gumrah ho jate hain.
    لوگوں كے پاس بدعت حسنہ كى اور كوئى دليل نہيں سوائے عمر رضى اللہ تعالى عنہ كا نماز تراويح كے متعلق قول ہى ہے، جس ميں انہوں نے كہا تھا:
    ( نعمت البدعۃ ھذہ ) يہ طريقہ اچھا ہے. اسے بخارى نے تعليقا بيان كيا ہے، ديكھيں: صحيح بخارى شريف ( 2 / 252 ) حديث نمبر ( 2010 ) ديكھيں: فتح البارى ( 4 / 294 ).
    جشن ميلاد منانے والوں كا يہ بھى كہنا ہے كہ:
    كچھ ايسى نئى اشياء ايجاد كى گئى جن كا سلف نے انكار نہيں كيا تھا: مثلا قرآن مجيد كو ايك كتاب ميں جمع كرنا، اور حديث شريف كى تحرير و تدوين.
    اس كا جواب يہ ہے كہ:
    ان امور كى شريعت مطہرہ ميں اصل ملتى ہے، لہذا يہ كوئى بدعت نہيں بنتے.
    اور عمر رضى اللہ تعالى عنہ كا قول " يہ طريقہ اچھا ہے" ان كى اس سے مراد لغوى بدعت تھى نہ كہ شرعى، لہذا جس كى شريعت ميں اصل ملتى ہو تو اس كى طرف رجوع كيا جائے گا.
    جب كہا جائے كہ: يہ بدعت ہے تو يہ لغت كے اعتبار سے بدعت ہو گى نہ كہ شريعت كے اعتبار سے، كيونكہ شريعت ميں بدعت اسے كہا جاتا ہے جس كى شريعت ميں كوئى دليل اور اصل نہ ملتى ہو جس كى طرف رجوع كيا جا سكے.


    نبى صلى اللہ عليہ وسلم نے اپنے صحابہ كو چند راتيں تراويح كى نماز پڑھائى تھى، اور پھر اس ڈر اور خدشہ سے چھوڑ دى كے كہيں ان پر فرض نہ كر دى جائے، اور صحابہ كرام نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى زندگى ميں عليحدہ عليحدہ اور متفرق طور پر ادا كرتے رہے، اور نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى وفات كے بعد بھى اسى طرح ادا كرتے رہے، يہاں تك كہ عمر بن خطاب رضى اللہ تعالى عنہ نے انہيں ايك امام كے پيچھے جمع كر ديا، جس طرح وہ نبى صلى اللہ عليہ وسلم كے پيچھے تھے، اور يہ كوئى دين ميں بدعت نہيں ہے.


  9. #9
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    pakistan
    Posts
    53
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    7 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    0

    Default Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

    لاکھوں احادیث رسول میں میلادیوں کو اپنی بات ثابت کرنے کے لئے کوئی دلیل نہ ملی تو اس روایت کو بطور ثبوت انہوں نے پیش کیا


    اور عروہ نے کہا ثویبہ ابو لہب کی لونڈی تھی ،ابو لہب نے اس کو آزاد کردیا تھا اور اس نے آنحضرتۖ کو دودھ پلایا تھا،جب ابولہب مرگیا تواس کے کسی عزیز نے مرنے کے بعد اس کو خواب میں برے حال میں دیکھا تو پوچھا کیا حال ہے، کیا گزری ؟وہ کہنے لگا جب سے میں تم سے جدا ہوا ہوں کبھی آرام نہیں ملامگر ایک ذرا سا پانی ،ابو لہب نے اس گڑھے کی طرف اشارہ کیا جو انگوٹھے اور کلمہ کی انگلی کے بیچ میں ہوتا ہے ،یہ بھی اس وجہ سے کہ میں نے ثویبہ کو آزاد کردیا تھا،،

    (صحیح بخاری کتاب النکاح باب:٢٠ حدیث :٥١٠١)

    اس روایت سے عید میلاد النبی کے لئے استدلال کرنا کئی اعتبار سے غلط ہے


    (١)

    اس روایت میں محض ایک خواب کا ذکر ہے اور اہل اسلام کا اس بات پر اتفاق ہے کہ انبیاء ورسل (علیہم السلام) کے خواب کے علاوہ کسی کابھی خواب قابل حجت نہیں اور اس سے کوئی شرعی حکم ثابت نہیں ہوتا .

    (٢)

    امام بخاری نے ضمنی طو رپر اس واقعہ کو ذکر صرف اس بات کو ثابت کرنے کے لئے کیاہے کہ ثویبہ یہ آپۖ کی رضاعی ماں تھی،اسی لئے انہوں نے یہ باب باندھاہے باب ٫٫ وأمہاتکم اللاتی أرضعنکم،، اور تمہاری رضاعی ماؤں کا باب.

    (٣)

    اس واقعہ میں اس بات کی صراحت نہیں ہے کہ ابولہب نے نبی کی پیدائش کی خوشی میں ثویبہ کو آزاد کیا تھا بلکہ تاریخ کی دیگر کتابوں میں یہ وضاحت موجود ہے کہ ابولہب نے ثویبہ کو نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے مکہ سے ہجرت کرجانے کے بعد آزاد کیا تھا

    (دیکھئے الطبقات ج/١٠٨۔١٠٩،الاستیعاب ج١/١٢)


    (٤)

    امام بخاری نے اس واقعہ کو عید میلاد النبی کے ثبوت کے لئے ذکر کیا ہے اورنہ ہی شارحین صحیح بخاری میں سے کسی نے اس واقعہ سے میلاد کیلئے استدلال کیا ہے .

    (٥)

    یہ خبر ظاہر قرآن کے خلاف ہے ، ارشاد باری تعالی ہے (وقدمنا الی ما عملوا من عمل فجعلناہ ہباء منثورا)٫٫اور انہوں نے جو جو اعمال کئے تھے ہم نے ان کی طرف بڑھ کرانہیں پراگندہ ذروں کی طرح کردیا،،یعنی کافروں کے عمل قیامت کے دن ذروں کی طرح بے حیثیت ہوں گے.

    (سورئہ فرقان:٢٣)

    (٦)

    بعض روایت کے مطابق یہ خواب عباس نے دیکھا ہے ،اور ابولہب غزوئہ بدر کے سا ت دن بعد مرگیا،اور عباس غزوہ بدر میں مشرکین قیدیوں میں سے تھے،فدیہ کے بعد وہ مکہ واپس ہوئے اور وہاں انہوںنے اسلام قبول کیا ،قرینہ یہ بتلارہا ہے یہ خواب عباس کے حالت کفر کا ہے اور ایک کافر ومشرک کا خواب قابل اعتبار نہیں .

    (فتح الباری ج١/١٤٥۔الاصابہ فی تمییز الصحابہ ج٣/٥١١)


    (٧)

    اگر ما ن بھی لیاجائے کہ ابو لہب نے نبی کی ولادت کے دن اسے آزاد کیا تھا توسوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ ابولہب نے اپنے بھتیجے محمد بن عبد اللہ کی پیدائش کی خوشی میں لونڈی آزاد کی تھی یا محمد رسول اللہ کی پیدائش پر ؟ظاہر ہے اس نے رسول اللہ کی پیدائش کی خوشی میں اپنی لونڈی ثویبہ کو آزاد نہیں کیا تھا ،ورنہ وہ اسلام دشمنی میں سب کوپیچھے نہ چھوڑتا ،اورآج ہمارے مسلم بھائی قربت الہی کیلئے اس کے اس عمل کو دلیل بناکر خوشی مناتے ہیں ،کیا دونوں میں فرق نہیں ہے ؟


    (٨)

    اگر مان بھی لیا جائے کہ ابو لہب نے یہ عمل اجروثواب اور قربت الہی کیلئے کیا تھا (اور یہ محال ہے )تو اس سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ ٫٫عید میلاد النبی ،،مناناملعون ابو لہب کی سنت ہے نہ کہ پیارے نبیۖ اور صحابہ کرام رضی اللہ عنہم کی.اور ہم مسلمانوں پر ایک ملعون کافر ومشرک کی اتباع حرام ہے .
    اللہ تعالی ھم سب مسلمانوں کتاب وسنت کی صحیح سمجھ عطا فرمائے آمین

  10. #10
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    ~Near to Heart~
    Age
    28
    Posts
    78,521
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    2881 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    21474924

    Default Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

    Quote Originally Posted by shizz View Post
    لاکھوں احادیث رسول میں میلادیوں کو اپنی بات ثابت کرنے کے لئے کوئی دلیل نہ ملی تو اس روایت کو بطور ثبوت انہوں نے پیش کیا


    اور عروہ نے کہا ثویبہ ابو لہب کی لونڈی تھی ،ابو لہب نے اس کو آزاد کردیا تھا اور اس نے آنحضرتۖ کو دودھ پلایا تھا،جب ابولہب مرگیا تواس کے کسی عزیز نے مرنے کے بعد اس کو خواب میں برے حال میں دیکھا تو پوچھا کیا حال ہے، کیا گزری ؟وہ کہنے لگا جب سے میں تم سے جدا ہوا ہوں کبھی آرام نہیں ملامگر ایک ذرا سا پانی ،ابو لہب نے اس گڑھے کی طرف اشارہ کیا جو انگوٹھے اور کلمہ کی انگلی کے بیچ میں ہوتا ہے ،یہ بھی اس وجہ سے کہ میں نے ثویبہ کو آزاد کردیا تھا،،

    (صحیح بخاری کتاب النکاح باب:٢٠ حدیث :٥١٠١)

    اس روایت سے عید میلاد النبی کے لئے استدلال کرنا کئی اعتبار سے غلط ہے


    (١)

    اس روایت میں محض ایک خواب کا ذکر ہے اور اہل اسلام کا اس بات پر اتفاق ہے کہ انبیاء ورسل (علیہم السلام) کے خواب کے علاوہ کسی کابھی خواب قابل حجت نہیں اور اس سے کوئی شرعی حکم ثابت نہیں ہوتا .

    (٢)

    امام بخاری نے ضمنی طو رپر اس واقعہ کو ذکر صرف اس بات کو ثابت کرنے کے لئے کیاہے کہ ثویبہ یہ آپۖ کی رضاعی ماں تھی،اسی لئے انہوں نے یہ باب باندھاہے باب ٫٫ وأمہاتکم اللاتی أرضعنکم،، اور تمہاری رضاعی ماؤں کا باب.

    (٣)

    اس واقعہ میں اس بات کی صراحت نہیں ہے کہ ابولہب نے نبی کی پیدائش کی خوشی میں ثویبہ کو آزاد کیا تھا بلکہ تاریخ کی دیگر کتابوں میں یہ وضاحت موجود ہے کہ ابولہب نے ثویبہ کو نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے مکہ سے ہجرت کرجانے کے بعد آزاد کیا تھا

    (دیکھئے الطبقات ج/١٠٨۔١٠٩،الاستیعاب ج١/١٢)


    (٤)

    امام بخاری نے اس واقعہ کو عید میلاد النبی کے ثبوت کے لئے ذکر کیا ہے اورنہ ہی شارحین صحیح بخاری میں سے کسی نے اس واقعہ سے میلاد کیلئے استدلال کیا ہے .

    (٥)

    یہ خبر ظاہر قرآن کے خلاف ہے ، ارشاد باری تعالی ہے (وقدمنا الی ما عملوا من عمل فجعلناہ ہباء منثورا)٫٫اور انہوں نے جو جو اعمال کئے تھے ہم نے ان کی طرف بڑھ کرانہیں پراگندہ ذروں کی طرح کردیا،،یعنی کافروں کے عمل قیامت کے دن ذروں کی طرح بے حیثیت ہوں گے.

    (سورئہ فرقان:٢٣)

    (٦)

    بعض روایت کے مطابق یہ خواب عباس نے دیکھا ہے ،اور ابولہب غزوئہ بدر کے سا ت دن بعد مرگیا،اور عباس غزوہ بدر میں مشرکین قیدیوں میں سے تھے،فدیہ کے بعد وہ مکہ واپس ہوئے اور وہاں انہوںنے اسلام قبول کیا ،قرینہ یہ بتلارہا ہے یہ خواب عباس کے حالت کفر کا ہے اور ایک کافر ومشرک کا خواب قابل اعتبار نہیں .

    (فتح الباری ج١/١٤٥۔الاصابہ فی تمییز الصحابہ ج٣/٥١١)


    (٧)

    اگر ما ن بھی لیاجائے کہ ابو لہب نے نبی کی ولادت کے دن اسے آزاد کیا تھا توسوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ ابولہب نے اپنے بھتیجے محمد بن عبد اللہ کی پیدائش کی خوشی میں لونڈی آزاد کی تھی یا محمد رسول اللہ کی پیدائش پر ؟ظاہر ہے اس نے رسول اللہ کی پیدائش کی خوشی میں اپنی لونڈی ثویبہ کو آزاد نہیں کیا تھا ،ورنہ وہ اسلام دشمنی میں سب کوپیچھے نہ چھوڑتا ،اورآج ہمارے مسلم بھائی قربت الہی کیلئے اس کے اس عمل کو دلیل بناکر خوشی مناتے ہیں ،کیا دونوں میں فرق نہیں ہے ؟


    (٨)

    اگر مان بھی لیا جائے کہ ابو لہب نے یہ عمل اجروثواب اور قربت الہی کیلئے کیا تھا (اور یہ محال ہے )تو اس سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ ٫٫عید میلاد النبی ،،مناناملعون ابو لہب کی سنت ہے نہ کہ پیارے نبیۖ اور صحابہ کرام رضی اللہ عنہم کی.اور ہم مسلمانوں پر ایک ملعون کافر ومشرک کی اتباع حرام ہے .
    اللہ تعالی ھم سب مسلمانوں کتاب وسنت کی صحیح سمجھ عطا فرمائے آمین
    Dekho biddat jo tum ne kaha na to Biddat huwi na chahye wo Jumme ki namaz mai 2nd azan ho chahye wo Quran Pak k Zair o Zabr ho ye biddat huwi or is se shariyat e mutahra Mutasir nai hoti to Jashn e Milaad SWWS se b Shariyat Mutasir nai hoti Jaloos mai Hazoor Pak SWWS ka Zikr hota hai or Un ki Amad ki khushi Hoti hai jo k Kahin b Shariyat mai Mana nai ki gayi hai.


    Or Hm jin ka Khate hain un k Geet gate hain jo e dunya Hazoor Pak k Sadqe mai Bani Hum Un k Ummat is liye hum un ka Milaad manate hain

    Ala Hazrat ne Khoob kaha hai

    Sir Su ey Roza Jhukaa Phir Tujh Ko Kya
    Dil Tha Sajid Najd Ya Phir Tujh ko Kya

    Bhette Uthtay Madad k Wastay
    Ya RASOOL ALLAH( SWWS ) Kaha Phir Tujh ko KYa

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •