Results 1 to 2 of 2

Thread: انتخابات میں فتح ہماری ہوگی

  1. #1
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Hijr
    Posts
    152,763
    Mentioned
    104 Post(s)
    Tagged
    8577 Thread(s)
    Thanked
    80
    Rep Power
    21474998

    cute انتخابات میں فتح ہماری ہوگی

    مینگورہ: عمران خان نے کہا کہ افسوس ہے قربانیوں کے باوجود سوات میں مکمل امن نہیں آیا، تحریک انصاف کی حکومت سوات اور خیبرپختونخواہ میں امن لائے گی، انہوں نے کہا کہ آپریشنز مسائل کا حل نہیں، مذاکرات کی مخالفت کرنے والے آج خود طالبان سے مذاکرات کرنا چاہتے ہیں۔

    سوات کے علاقے مینگورہ میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا کہ تحریک انصاف پاکستان کی تاریخ کی پہلی جماعت ہے جس نے اپنی پارٹی کے اندر جمہوریت قائم کی، تحریک انصاف کے لوگ اپنے لیڈر کا فیصلہ خود کریں گے اب صرف ایک چیز تحریک انصاف کو ہرا سکتی ہے وہ ہیں پارٹی کے غلط ٹکٹ، اس لئے کل سے وہ خود ٹکٹ دینے بیٹھیں گے، تمام امیدواروں کو میرٹ پر ٹکٹ دیں گے، 25 فیصد پارٹی ٹکٹ نوجوانوں کو دیئے جائیں گے۔

    عمران خان نے کہا کہ ایک نیا پاکستان بننے جارہا ہے، سب سے پہلے تعلیم کا ایک نصاب عام کیا جائے گا اور تعلیم پر 5 گناہ زیادہ خرچ کیا جائے گا، پولیس کے نظام میں کوئی سیاسی مداخلت نہیں ہوگی، گاؤں کی سطح پر انصاف کا نظام لائیں گے، عوام کا پیسہ ضائع نہیں ہونے دیں گے ۔ کھیل کے میدان اور لائبریریاں بنوائی جائیں گی، ان کا جینا مرنا پاکستان کے ساتھ ہے، اختیارات کا غلط استعمال نہ وہ خود کریں گے اور نہ ہی ان کے رشتے دار اور پارٹی کے کارکن کریں گے۔ امہوں نے کہا کہ وہ کبھی نہ خود کسی کے سامنے جھکے ہیں اور نہ ہی جھکیں گے ، کبھی کسی سے مدد نہیں مانگیں گے اور کمزور طبقے کا ساتھ دیں گے۔عوام کی عزت ان کی عزت ہوگی وہ کسی کو رسوا نہیں ہونے دیں گے۔

    عمران خان نے کہا کہ گزشتہ پانچ برسوں سے ملک میں بندر بانٹ چل رہی ہے کوئی مرکز میں کرپشن کررہا ہے تو کوئی صوبے میں، نواز شریف کی حفاظت کے لئے 1200 پولیس اہلکار تعینات ہیں اتنی سیکیورٹی تو امریکی صدر کی بھی نہیں، چند ہفتوں میں تحریک انصاف کی حکومت آجائے گی انشااللہ ہم ایک نیا پاکستان بنائیں گے، جس میں بیرون ملک سے لوگ نوکریاں ڈھونڈنے آئیں گے ۔

  2. #2
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Islamabad, UK
    Posts
    88,507
    Mentioned
    1031 Post(s)
    Tagged
    9706 Thread(s)
    Thanked
    603
    Rep Power
    21474934

    Default Re: انتخابات میں فتح ہماری ہوگی

    aho InshAllah

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •