Results 1 to 6 of 6

Thread: یو ٹیوب کی بندش اور متبادل ذرائع

  1. #1
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Islamabad
    Posts
    1,038
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1106 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    6

    Default یو ٹیوب کی بندش اور متبادل ذرائع

    پاکستان میں حکومت کی جانب سے ایک برس قبل بند کی جانے والی ویڈیو سٹریمنگ ویب سائٹ یو ٹیوب کی فوری بحالی کا تو امکان دکھائی نہیں دیتا اور جہاں لوگوں نے انٹرنیٹ پر ویڈیوز اپ لوڈ کرنے یا اس تک رسائی کے لیے متبادل ذرائع ڈھونڈ لیے ہیں وہیں حکومت کی جانب سے انٹرنیٹ سنسر شپ کے خلاف آواز بھی بلند ہوتی جا رہی ہے۔



    120920135010 protest islamabad - یو ٹیوب کی بندش اور متبادل ذرائع
    پابندی کی وجہ ویب سائٹ پر موجود متنازع فلم ’انوسنس آف مسلمز‘ تھی جس کے خلاف پاکستان سمیت دنیا کے کئی مسلم ممالک میں پرتشدد مظاہرے ہوئے تھے


    یو ٹیوب پر گزشتہ برس ستمبر میں اس وقت کے وزیراعظم راجہ پرویز اشرف کے احکامات پر پابندی لگائی گئی تھی۔
    پابندی کی وجہ ویب سائٹ پر موجود متنازع فلم ’انوسنس آف مسلمز‘ تھی جس کے خلاف پاکستان سمیت دنیا کے کئی مسلم ممالک میں پرتشدد مظاہرے ہوئے تھے۔
    حکومت نے اس وقت تو قابلِ اعتراض مواد کی موجودگی کو یو ٹیوب کی بندش کی وجہ قرار دیا تھا اور اب بھی اسی مواد تک رسائی مکمل طور پر روکنے میں ناکامی کو ہی ویب سائٹ کھولنے میں تاخیر کی بنیادی وجہ قرار دیا جاتا ہے۔
    معاملے سے باخبر ذرائع نے بی بی سی کو بتایا کہ پاکستان پیپلز پارٹی کی حکومت تمام تکنیکی پہلوؤں سے مکمل طور پر آگاہ نہیں تھی اور اسی لیے اس تنازع کو لٹکایا جاتا رہا۔
    ذرائع کے مطابق آج تک حکومت کی طرف سے گوگل سے یو ٹیوب پر قابلِ اعتراض مواد کی موجودگی کے بارے میں کوئی باضابطہ شکایت نہیں کی گئی۔
    حکومت کی انٹرنیٹ سنسرشپ کے خلاف لاہور ہائی کورٹ میں کیس دائر کرنے والے غیر جانبدار تکنیکی تھنک ٹینک بائٹس فار آل کے وکیل یاسر لطیف ہمدانی نے بھی تصدیق کی کہ حکومتی نمائندوں نے اس مقدمے کے دوران عدالت میں باضابطہ شکایت کی کوئی دستاویز پیش نہیں کی۔
    یاسر ہمدانی نے مزید بتایا کہ موجودہ حکومت کی وزیر برائے انفارمیشن اینڈ ٹیکنالوجی انوشہ رحمان کو لاہور ہائی کورٹ نے اس کیس کے سلسلے میں دو بار طلب کیا ہے لیکن وہ ایک بار بھی پیش نہیں ہوئیں۔
    ذرائع کے مطابق حکومت کی جانب سے رابطہ نہ کرنے کے باوجود رواں سال جولائی میں یو ٹیوب کا ایک نمائندہ اس پابندی کے سلسلے میں مذاکرات کرنے پاکستان بھی آیا تھا لیکن وفاقی وزیر برائے انفارمیشن اینڈ ٹیکنالوجی انوشہ رحمان نے ان سے ملنے سے انکار کر دیا۔
    اس سلسلے میں بی بی سی نے انوشہ رحمان سے کئی بار موقف لینے کی کوشش کی تاہم ان سے رابطہ ممکن نہ ہو سکا۔
    یہی نہیں بلکہ ماہرین کا کہنا ہے کہ گزشتہ سال کے دوران پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی مزید تین ہزار کے قریب ویب سائٹس بند کر چکی ہے جن میں بے شمار فیس بک صفحات اور متبادل سماجی رابطے کو فروغ دینے والی ویب سائٹس بھی شامل ہیں۔
    تاہم ماہرین کا یہ بھی کہنا ہے کہ انٹرنیٹ کے تیز رفتار دور میں کوئی بھی طریقہ آن لائن ٹیکنالوجی کو مکمل طور پر بلاک کرنے میں معاون ثابت نہیں ہو سکتا۔
    انفارمیشن ٹیکنالوجی سے تعلق رکھنے والی ایک ملٹی نیشنل کمپنی کی کنول چیمہ نےبتایا ’حکام اس طریقے کو ایک محدود مدت تک ہی استعمال کر سکتے ہیں۔ بہت ساری ویب سائٹس ایسی ہیں جہاں صرف یو آر ایل کے ذریعے قابل اعتراض مواد کو بلاک کیا جا سکتا ہے اور پوری ویب سائٹ کو بند کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی۔ لیکن چونکہ یوٹیوب پر ویڈیو سٹریم ہوتی ہے، اس لیے مناسب فلٹر لگانا ایک چیلنج بن جاتا ہے اور اسی لیے فلٹرنگ اس مسئلے کا سو فیصد حل نہیں ہے۔‘



    130916164755 kanwal cheema - یو ٹیوب کی بندش اور متبادل ذرائع
    کنول چیمہ


    یو ٹیوب کی بندش سے جہاں عام انٹرنیٹ صارفین کی ویڈیو مواد تک رسائی میں مشکلات بڑھی ہیں وہیں یہ بندش کچھ متبادل ذرائع کے لیے نعمت بھی ثابت ہوئی ہے۔
    پاکستانی ویب سائٹ ’ایگزیبِٹ‘ ایسی ہی ایک ویب سائٹ ہے۔ اس کے شریک بانی حاتم خان کا کہنا ہے کہ ان کی ویب سائٹ اب دیسی یوٹیوب کا کردار ادا کر رہی ہے۔
    ’اس ویب سائٹ پر پاکستانی اپنے فن کی ویڈیوز اپ لوڈ کر سکتے ہیں۔ نوجوان موسیقاروں سے لے کر مصور تک ’ایگزیبِٹ‘ کو اپنا پلیٹ فارم بنا رہے ہیں۔ یو ٹیوب کی غیر موجودگی میں کاروبار چمک اٹھا ہے۔‘

    130916164757 hatim - یو ٹیوب کی بندش اور متبادل ذرائع
    حاتم خان



    حاتم کا مزید کہنا ہے ’یوٹیوب پر پابندی ہماری ویب سائٹ پر بڑھتے رش کی اہم وجہ ہے کیونکہ لوگوں کے پاس اور کوئی ذرائع نہیں۔‘


  2. #2
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Islamabad, UK
    Posts
    88,507
    Mentioned
    1031 Post(s)
    Tagged
    9706 Thread(s)
    Thanked
    603
    Rep Power
    21474934

    Default Re: یو ٹیوب کی بندش اور متبادل ذرائع

    ahaan nice info ... waise kaha ja raha tha k khul jaegi utube par ab tak bus 4 min ko kholte hain phir band kar dete hain aisa eid k baad se 2 dafa tu ho chuka hai dekho agey hota hia kia

    maine tu tune.pk k bare mai hi zada suna hai aur use ki hai .. kafi achi hai /up

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Pindi
    Age
    31
    Posts
    24,015
    Mentioned
    246 Post(s)
    Tagged
    6079 Thread(s)
    Thanked
    15
    Rep Power
    21474868

    Default Re: یو ٹیوب کی بندش اور متبادل ذرائع

    Mujhe samajh nahi ati youtube block kernay se faida kya hota hai? Sirf Pakistan mai block hui hai na puri dunia mai to nahi...
    Aur video ko dhundna parta hai tabhi ati hai. Koi zabardasti apke computer per a ker play nahi ker deta hai.
    Mujhe yakeen hai Pakistani ya aur bhi koi Muslims khud dhoond ker video nahi dekhtay hon gey.

    Ap mai se kisi ne khud dhoond k dekhi hai to mujhe bataye. Muj se tou yeh gustakhi na ho saki aur na hi maine video dekhnay ko zaruri samjha.

    Woh video ek choti ghalat harkat thi. Kisi ko uske baray mai pata hi na chalta agar Muslim countries shor na kertay. Hamaray hungamay ki waja se jis ne nahi bhi dekhni thi us ne bhi dekhi..

    Aur pura Pakistan yeh to kehta hai k Taliban buray hain kyunke woh apna nazariya puray mulk per thopnay ki koshish kertay haiin... Tou kya hakoomat bhi internet censorship k zariye apni raaye puri qoum per musallat nahi ker rahi?

    Youtube sirf funny clips dekhnay ki website nahi hai. It is a huge knowledge resource. There are tutorials, lectures, Quran tilawat, hamd, naat and many many other great features that are necessary for internet users. You could actually make a living through youtube.
    mera libas hai tu zps3e44c641 - یو ٹیوب کی بندش اور متبادل ذرائع

  4. #4
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    pakistan
    Posts
    9,092
    Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    8378 Thread(s)
    Thanked
    2
    Rep Power
    429513

    Default

    21- hmmmm but kini der se keh rhe k youtube khul jani but wo to nhi khuli sab ne alternate sites use karna strt kar di


  5. #5
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Jadoo Nagri
    Posts
    19,713
    Mentioned
    198 Post(s)
    Tagged
    8340 Thread(s)
    Thanked
    10
    Rep Power
    21474862

    Default

    15-you tube band karnay ka faida aaj tak nahi samjh aaya aur pakistani aaram say proxy setting change kar k dekh bhi letay

  6. #6
    *jamshed*'s Avatar
    *jamshed* is offline کچھ یادیں ،کچھ باتیں
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    every heart
    Posts
    14,586
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    8346 Thread(s)
    Thanked
    4
    Rep Power
    21474858

    Default

    7)... chalein kisi pakistani You tube ka fiada tu hua warna log yehi samjh rahey hein k kisi ko koi faida nahi hai
    کہاں اتنی سزائیں تھیں بھلا اس زندگانی میں
    ہزاروں گھر ہوئے روشن جو میرا دل جلا محسنؔ


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •