Page 1 of 2 12 LastLast

Thread: AS I see it 1 (Ghairatmand Policies)

Mentioned
    504 Post(s)
    Tagged
    5438 Thread(s)

Default AS I see it 1 (Ghairatmand Policies)

Dear SDians,

Asssalaam-O-Alaikum

Further to the topic posted by one of our respected member on this forum and with my exchange of thoughts, I would like to post this topic to further explain why we PAKISTANIS are NOT considered as 'Successful Nation' around the world.

I have been writing AS I SEE IT series for over four years now, this is my first post on this forum and will continue to write, as jis ki koi nahin sunnta woh SD jaisay forum per apnay dil ki bhaRas nikal daaita hay smile - AS I see it 1 (Ghairatmand Policies)

Well, many of us are unknown of our Govt. Policies lets take a SURPISING look?!

Lets start with few POLICIES from the Indepence Day....

You will be surprised to note that FIRST general Election in Pakistan was held in 1971 before that all PM and Presidents were nominated and designated by the Muslim League and pro Govt. parties yet we are not electing our PM but it is being nominated. (Example of Chaudri Shujahat
    Hussain is known to u all) but this never happened in INDIA, they have their PM
    always nominated and since the partician they have conduected over 11 general
    elections. THE PUBLIC is BEING GIVEN PRIVILEGE to ELECT their leaders or
    PMs!

This is not the end...
    Lets talk about the Govt. policies..

1. You know Indian Airline was banned to fly to Pakistan and Pakistan Airline to India
    but in the recent FRIENDSHIP development they have lifted the bann.. Now do u
    think that INDIANS need Pakistan market NO WAY, it was being very expensive for
    the INDIAN Airline to fly to Gulf countries without using Pakistan Airspace
    since the bann is lifted they have saved over 8 Billion US$ and what Pakistan
    got from the lifting the ban? Well NOTHING they are HAPPY coz INDIA and Pakistan
    Freindship is being developed.

2. Tell me anyone of have been out of the country? In all the departmental stores all over the world
    you will find Indian products in shelves and hardly few Pakistani products such as "Ahmed Pickle" and "ROOH AFZA" are being sold. This is what shows the Govt. Export Policy. Note: Pakistani Rice, Mangoes and Oranges are world renowned but not due to the export policy or our Govt. efforts its due to the product quality gifted by ALLAH (SWT).

3. In the name of friendship, Vajpayee asked Gen. Musharraf to seal the border by putting barriers so that they will not see people crossing the border illegally, Gen. Musharraf was too kind to accept the proposal. (Result: The meat and beef prices in Pakistan are gone high coz ppl were crossing the border and were selling cows,, sheeps and goats to Pakistan but due to this seal they are not being able to sell them to Pakistan and whereby in INDIA they meat and beef prices are gone down coz they are selling those animals locally)

4. Pakistan Textile export was somewhat the best among all the exports but due to the Govt.
    Policy this field also facing disaster.. (Note the Govt. Policy: Our textilers were exporting loads of bundles of "Bad linen" to European countries such as UK, SPain, Italy etc but Govt. put a bann on them not to export them there instead export those linen to Gulf countries since we are brothers and friendly with them so exporters started exporting them to Gulf countries. But Why our Govt. was ignoring the fact that Gulf market is totally owned by Indian exporters so in few months only Pakistan export was facing a serious disaster coz Gulf countries started taking Linen from India and when Pakistani exporter went back to the European countries (their previous impoters) they denied taking them saying that Indian and Chinese linen are more cheaper and good in quality!

5. Indian Tourist revenue is upto 13 Billion US$ per year whereby Pakistan can manage to get even less then 10 million US$.

6. Indian MPs are still using Rickshaw and Taxi's to go the house whereby our MPs does not come there unless he has a driver driving his Pajero or Mercedess.

7. Most of the Govt. Ministers are using local made "Marooti" as convience tell me how many
    of our minister using local made "Khayber"?

8. Export Policy: We are planning to export our buses to Guld countries but due to Govt. Policy we were not able to do that as Govt. said that Guld countries are covered with Indian buses and as we are in a process of starting the freinship so we should avoid this sort of clash and instead they intoduced "CHI CHI" RIKSHAW to the local market of Pakistan!

Although there is a lot corruption in Indian Govt. too but their policy makers are always thinking in he favour of developing the country not taking it to the disaster!

NOW for those who think that I am not a 'Hub-ul-watan' a patriotic then please think twice, we have to work as a nation to understand the problem and then finding solution to it...... Aap sab ki raayay ka intizaar rahay ga, please do comment.

May ALLAH save our country from the EVILS and make us grow a PROUD PAKISTANI! AMEEN

Aap ki duwayon ka talabgaar, ek khaksaar, ek hub-ul-watan Pakistani.

Fi Amaan ALLAH

Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    10829 Thread(s)

Walaikumusalam

nice to see your concern about this matter /up

Pakistan ka Politics ka structure jo bana hua hai woh mukamil democratic nahi hai na .. democracy ki meaning jo hai .. "of the people, by the people, and for the people" as compare to india woh sahi democratic country hai .. agar kahin misaal di jati hai is silsilay main to India ki hi di jati hai ..
    yeh points sahi hain acha analysis kiya hai ap ne /up is pe dhiyan denay ki zarurat hai awam main shaor nahi hai basically maine khud realise ki hain yeh cheezain main b bohat touchy hojata tha par yeh system hai na yeh aisey hi hai .. yeh kis ne keh diya apko k ap muhab ul watan nahi

jo banda itni detail main baat karsakta woh kesey nahi patriotic hoga

ameen

eq2hdk - AS I see it 1 (Ghairatmand Policies)

Mentioned
    215 Post(s)
    Tagged
    10286 Thread(s)

Mentioned
    504 Post(s)
    Tagged
    5438 Thread(s)

Vampire bhai (aap ko bhai bulaatay huway aisa lagta hay jaisay main 'alam-e-jinn' ki koi makhlooq hoon)

baat darasal yeh hay kay humaray mulk main jo democracy hay woh 'Controlled Democracy' hay aur even INDIA main bhi aisa hi kuch haal hay jahan Leaders (famour and rich leaders) aur phir unn ki aulaadain hii aagay Leadership kay faraiz anjaam daitay hain, jab tak aap khudh ghurbat ko, parayshaani ko, powercuts ko, aur aisi hi maashray ki aur bohat see 'Bad-qismatiyoon' ko personally feel nahin kartain, qareeb say nahin samjhain gain aap ko uss ka EHSAAS nahin hoga, aur leaders aur unn ki aulaad tou 'Sonay ka chamcha' lay kar paida huay hain!!

Asal Democratic system Europe, America jaisay mumalik main hay jahan aik Shoe polish karnay waala, ek akhbaar delivery man, ek ghareeb khandan tootay phatay jootay pehannay waala bhi 'President' bann sakta hay, apni taleem say, apni qabiliyat say aur apni 'leadership qulaities' say, na kay apnay 'paisay say' apni 'Ja'ali degrees' say aur naa hi apnay leader parents kay 'influence' say!!!

Humari awam main shaour hay aur yaqeen karain aik Pan waala bhi aap say 'yeh sab baaatain' kar lay ga jo main nay kii hain, magar humara 'Infrastructure' aisa nahin hay jo aisay 'Democratic system' ko introduce karay jahan har district kay ghareeb ilaakay jaisay PUNJAB main Muzafarabad, DG Khan aur Rajan Pur, SINDH main Shikaarpur aur thathha, BALUCHISTAN kay Chagii, Lasbela aur Zhob aur PAKHTOONKHUWA kay Upper Dir, Shangla aur Lakki Marwat (jahan kay log ghurbat main poverty line say bhi neechay ki zindagi basar kar rahay hain) say koi PRESIDENT, PRIME MINISTER iss mulk ka leader banay....!!!

Na hi yahan ka Taleemi nizam aisa hay jahan ghareeb bachoon ko 'aisi taleem' naseeb hoo jo inn ameroon kay bachoon ko milti hay aur na hi aur bohat see cheezain, main kehta hoon kay agar huamra Taleemi system hi agar 'Masawaat' ki bunyad per chalay aur srif aik 'medium of education' sab ko muyassir hoo tou iss mulk main bohat hadd tak behtrii aasaktii hay, isi liye quran main ALLAH SWT nay sab say pehlay Hurf naazil kia aur woh tha 'IQRA' yaani paRhoo, iss aik hurf main bohat hikmat hay..... aur aap SAW nay bhi taleem ki ahmiyat hum sab main ujaadgar ki.... RABI- ZIDNII ILMAN!!!

Main nay tou izrah-e-tanz kaha tha, ALHAMDULLIALH jab jab waqt aaya hay tab tab humari qoum nay (including me) saabit kardia hay kay hum sab kitnay Hubul-watan hain, ALLAH SWT iss mohabbat ko mazeed ujaagar karay AMEEN SUM AMEEN

Quote Originally Posted by Vampire View Post
    Walaikumusalam

nice to see your concern about this matter /up

Pakistan ka Politics ka structure jo bana hua hai woh mukamil democratic nahi hai na .. democracy ki meaning jo hai .. "of the people, by the people, and for the people" as compare to india woh sahi democratic country hai .. agar kahin misaal di jati hai is silsilay main to India ki hi di jati hai ..
    yeh points sahi hain acha analysis kiya hai ap ne /up is pe dhiyan denay ki zarurat hai awam main shaor nahi hai basically maine khud realise ki hain yeh cheezain main b bohat touchy hojata tha par yeh system hai na yeh aisey hi hai .. yeh kis ne keh diya apko k ap muhab ul watan nahi

jo banda itni detail main baat karsakta woh kesey nahi patriotic hoga

ameen

Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    10829 Thread(s)

hahaha ap bina sochay bula liya karain tak yeh soch na aya karay

yehi to difference hai na dekhain sirf baaton se kuch nahi hota awam baatain karsakti hain but thats not enough amal bohat zaruri hota hai bohat ziyada inqilaab ki zarurat hai humaray mulk ko jo k baaton se nahi aa sakta awaam kamzor nahi hoti hai awam chahay to takhat ulat day awam khud hi ghulami accept kar ley to kiya hosakta hai aik banda jab nauzbillah khuda ban jata hai aur phir apna sochta hai woh kesey kisi lower tabqay ka soch sakta hai .. aur yaqeen jano maine logon ko dekha hai jis ka jahan pe dao lagta hai woh corruption karta hai bas yeh hota hai k koi baray level pe karta hai to koi chotay level pe .. hum ko khud ko pehlay az sir e nou apni islah karni chahiye lamba process hai i know par qatra qatra jab ikhatta hoga na purity forum main to aisi qom ban sakti hai k jesi hum sab chahtay hain .. yeh log b kabi hum main se hi they na initial stages pe ..
    khair main phir se emotional honay laga hoon i need some fresh blood now

ameen sum ameen

Quote Originally Posted by thefire1 View Post
    Vampire bhai (aap ko bhai bulaatay huway aisa lagta hay jaisay main 'alam-e-jinn' ki koi makhlooq hoon)

baat darasal yeh hay kay humaray mulk main jo democracy hay woh 'Controlled Democracy' hay aur even INDIA main bhi aisa hi kuch haal hay jahan Leaders (famour and rich leaders) aur phir unn ki aulaadain hii aagay Leadership kay faraiz anjaam daitay hain, jab tak aap khudh ghurbat ko, parayshaani ko, powercuts ko, aur aisi hi maashray ki aur bohat see 'Bad-qismatiyoon' ko personally feel nahin kartain, qareeb say nahin samjhain gain aap ko uss ka EHSAAS nahin hoga, aur leaders aur unn ki aulaad tou 'Sonay ka chamcha' lay kar paida huay hain!!

Asal Democratic system Europe, America jaisay mumalik main hay jahan aik Shoe polish karnay waala, ek akhbaar delivery man, ek ghareeb khandan tootay phatay jootay pehannay waala bhi 'President' bann sakta hay, apni taleem say, apni qabiliyat say aur apni 'leadership qulaities' say, na kay apnay 'paisay say' apni 'Ja'ali degrees' say aur naa hi apnay leader parents kay 'influence' say!!!

Humari awam main shaour hay aur yaqeen karain aik Pan waala bhi aap say 'yeh sab baaatain' kar lay ga jo main nay kii hain, magar humara 'Infrastructure' aisa nahin hay jo aisay 'Democratic system' ko introduce karay jahan har district kay ghareeb ilaakay jaisay PUNJAB main Muzafarabad, DG Khan aur Rajan Pur, SINDH main Shikaarpur aur thathha, BALUCHISTAN kay Chagii, Lasbela aur Zhob aur PAKHTOONKHUWA kay Upper Dir, Shangla aur Lakki Marwat (jahan kay log ghurbat main poverty line say bhi neechay ki zindagi basar kar rahay hain) say koi PRESIDENT, PRIME MINISTER iss mulk ka leader banay....!!!

Na hi yahan ka Taleemi nizam aisa hay jahan ghareeb bachoon ko 'aisi taleem' naseeb hoo jo inn ameroon kay bachoon ko milti hay aur na hi aur bohat see cheezain, main kehta hoon kay agar huamra Taleemi system hi agar 'Masawaat' ki bunyad per chalay aur srif aik 'medium of education' sab ko muyassir hoo tou iss mulk main bohat hadd tak behtrii aasaktii hay, isi liye quran main ALLAH SWT nay sab say pehlay Hurf naazil kia aur woh tha 'IQRA' yaani paRhoo, iss aik hurf main bohat hikmat hay..... aur aap SAW nay bhi taleem ki ahmiyat hum sab main ujaadgar ki.... RABI- ZIDNII ILMAN!!!

Main nay tou izrah-e-tanz kaha tha, ALHAMDULLIALH jab jab waqt aaya hay tab tab humari qoum nay (including me) saabit kardia hay kay hum sab kitnay Hubul-watan hain, ALLAH SWT iss mohabbat ko mazeed ujaagar karay AMEEN SUM AMEEN

Mentioned
    504 Post(s)
    Tagged
    5438 Thread(s)

Aap nay corruption ka kaha tou sunyeh aur hairat say sar dhunyeh

China ki aik compnay nay Pakistan main aik survey kia tha I guess in 2012 aur survey ka topic tha kay 'Pakistan main Corruption ko kaisay end kia jaayay'

Yeh mukhtalif age, religion, caste, aur province kay logon say kia gaya... aur unn ka result kia tha....

you will be surprised.................. or may be not

Agar Pakistan main courruption ko END karna hay tou 12 saal say upper tamam logon ko QATAL karwa dia jaayay!!!

Quote Originally Posted by Vampire View Post
    hahaha ap bina sochay bula liya karain tak yeh soch na aya karay

yehi to difference hai na dekhain sirf baaton se kuch nahi hota awam baatain karsakti hain but thats not enough amal bohat zaruri hota hai bohat ziyada inqilaab ki zarurat hai humaray mulk ko jo k baaton se nahi aa sakta awaam kamzor nahi hoti hai awam chahay to takhat ulat day awam khud hi ghulami accept kar ley to kiya hosakta hai aik banda jab nauzbillah khuda ban jata hai aur phir apna sochta hai woh kesey kisi lower tabqay ka soch sakta hai .. aur yaqeen jano maine logon ko dekha hai jis ka jahan pe dao lagta hai woh corruption karta hai bas yeh hota hai k koi baray level pe karta hai to koi chotay level pe .. hum ko khud ko pehlay az sir e nou apni islah karni chahiye lamba process hai i know par qatra qatra jab ikhatta hoga na purity forum main to aisi qom ban sakti hai k jesi hum sab chahtay hain .. yeh log b kabi hum main se hi they na initial stages pe ..
    khair main phir se emotional honay laga hoon i need some fresh blood now

ameen sum ameen

Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    10829 Thread(s)

hahahahahha china walon tum ko kuch keh b nah saktay samajh jo nahi ani tum ko

Aap nay corruption ka kaha tou sunyeh aur hairat say sar dhunyeh

China ki aik compnay nay Pakistan main aik survey kia tha I guess in 2012 aur survey ka topic tha kay 'Pakistan main Corruption ko kaisay end kia jaayay'

Yeh mukhtalif age, religion, caste, aur province kay logon say kia gaya... aur unn ka result kia tha....

you will be surprised.................. or may be not

Agar Pakistan main courruption ko END karna hay tou 12 saal say upper tamam logon ko QATAL karwa dia jaayay!!!

Mentioned
    667 Post(s)
    Tagged
    5699 Thread(s)

animals1 - AS I see it 1 (Ghairatmand Policies)

Mentioned
    504 Post(s)
    Tagged
    5438 Thread(s)

aap ko kia hua, aisi shakal main achi nahin lag rahiii

aisay nahin parishan hotay achya bachay keep up the good mood and relax, it is unfortunate that we are not getting a good leadership, but it doesnt end here... things are changing rapidly and I beleive in few years from now change will surely come and such 'dicrimnation' and 'ignorance' of our society and the leadership will finally END keep your finger crossed...[

ab zara hans kar dikhayoo
    Quote Originally Posted by Arosa Hya View Post

Mentioned
    667 Post(s)
    Tagged
    5699 Thread(s)

aap ko kia hua, aisi shakal main achi nahin lag rahiii

aisay nahin parishan hotay achya bachay keep up the good mood and relax, it is unfortunate that we are not getting a good leadership, but it doesnt end here... things are changing rapidly and I beleive in few years from now change will surely come and such 'dicrimnation' and 'ignorance' of our society and the leadership will finally END keep your finger crossed...[

ab zara hans kar dikhayoo

mje to lgta hai entropy ka rule follow ho ga.............evrything goes to disorder with irreversible change !

animals1 - AS I see it 1 (Ghairatmand Policies)

Page 1 of 2 12 LastLast