Walaikum Assalaam @Arosa Hya;
Thank you for bringing up this topic, and you are right such depressing news always sadden me as well, and as being a Pakistani we are unfortunate that our leadership is not taking any 'apprropirate action' to defend or rectify such situations.
Some facts I would like post over your post:
Regarding the Damm:
1. Pakistani Hukumat pichlay 12 saal say damm banaanay kay mansoobay bana rahii hay, magar iss main koi khaas kaam nahin hua.
2. Decision yeh hay kay Pakistan INDIA kay banayay Damm ka istimaal nahin kar sakta not for energy purpose, magar INDIA iss damm ka aadha paani (estimated half) Pakistan ko khaiti baaRi waghaira aur peenay kay isitmaal kay liye day ga.
3. INDIA iss damm ki tameer kay baad 1500 Mega Watt power istimaal karay ga aur iss ki saving millions main ho gi, as per a rough estimated we can save 40 Crore Rs. by generating 1 Mega watt and you can imagine how beneficial this damm was for Pakistan interest)
Regarding NATO Supply:
1. NATO supply kay 2 major ways hain Darra-e-Khabir to Bagram (Afganishtan) via Torkham jo kay darra-e-khaibar say bohat qareeb hay... NATO supply BAGRAM main jahan ISAF (International Security Assistant Force) ke Head quarter hay jiss main duniya kay 28 mumalik ki forces hain aur head of the command USA hay ko jaata hay jo kay sab say qareeb ka raasta hay aur bohat hi economical bhi hay.... jiss ko banndd karnay ki imran khan nay demand kii hay, which is obviously a right decision...
doosra raasta jo sab say ziyda economical hosakta hay woh hay Balochistan CHAMAN to Afghanistan JALAABAD, laikin proper infrastructure na honay ki waja say yeh rasta kaafi difficult hay aur kam hi istimaal hota hay.
Baaqi jiin ilaaqon ka aap nay zikar kia hay, they are very far are very difficult route and is not economical and SAFE for NATO supply.
2. Pakistan ko coalition fund kay naam per 1 1/2 (daiD) Arrab (Billions) diyee jaatay hain, iss ki teesri qist jo kay December main milni thii yaani 40 Crore rupees abhi tak nahin mili, Imran Khan kay NATO supply bannd karnay ki waja say.... I guess it will be paid out in January 2014.
3. Pakistan ka USA kay saath 'Permission of Drone Attach', General Parveez Musharraf kay dour main in 2001 sign hua tha, Asif zardari nay issay carry-on kia and now Nawaz Government will also do so.
a. Muhaiday kay mutabik this agreement will be automatically renewed.
b. However, if USA feels that these attacks are not necessary anymore they can terminate the contract.
c. However, USA has used a term of LSA (Limited Surgical Attacks) in the agreement, yaani khatam nahin hongain balkay kamm kardiya jaayain gain.
May ALLAH get us a better and genuine leader who protects our NATIONS interest rather than being SELFISH and keep his pocket fills with USA funds and public money. AMEEN
Khush rahyeh and dont be sad, keep high hopes and think positive, its good to be informative then to be ignorant
Fi amaan ALLAH