Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20

Thread: 22 Rajab ko Kunday karna Jayez hai ? ( ? رجب کے کونڈے جائز ہے )

  1. #1
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Is Duniya me
    Posts
    1,576
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1284 Thread(s)
    Thanked
    1
    Rep Power
    21474844

    exclaim 22 Rajab ko Kunday karna Jayez hai ? ( ? رجب کے کونڈے جائز ہے )

    رجب کے کونڈے

    رَجبُ المُرَجَّب کی 22تاریخ کو مسلمان حضرتِ سَیِّدُنا امام جعفر صادقعَلَیْہِ رَحْمَۃُ اللہِ الخَالِقکے ایصالِ ثواب کے لیے کھیر پوریاں پکاتے ہیں جنہیں ’’کونڈے شریف‘‘ کہا جاتا ہے۔ اِ س کے ناجائز یا گناہ ہونے کی کوئی وجہ نہیں ، ہاں بعض عورتیں کونڈوں کی نیاز کے موقع پر ’’دس بیبیوں کی کہانی‘‘ ،’’لکڑہارے کی کہانی‘‘ وغیرہ پڑھتی ہیں یہ جائز نہیں ، کیونکہ یہ دونوں اور جنابِ سیِّدہ کی کہانی سب من گھڑت کہانیاں ہیں ان کو نہ پڑھا کریں ، اِس کے بجائے سورہ ٔ یاسین شریف پڑھ لیا کریں کہ دس قراٰن ختم کرنے کا ثواب ملے گا ۔یہ بھی یاد رہے کہ کونڈے ہی میں کھیر کھانا ،کھلانا ضروری نہیں دوسرے برتن میں بھی کھا اور کھلا سکتے ہیں

    بے شک نیاز وفاتحہ کی اصل(یعنی بنیاد) ایصالِ ثواب ہے اور ’’رجب کے کونڈے ‘‘بھی ایصالِ ثواب ہی کی ایک قسم ہے اور ایصالِ ثواب(یعنی ثواب پہنچانا) قراٰنِ کریم و احادیث مبارَکہ سے ثابت ہے۔ایصالِ ثواب دُعا کے ذریعے بھی کیاجاسکتا ہے اور کھاناوغیرہ پکا کر اُس پر فاتحہ دلا کر بھی ہوسکتا ہے۔

    مسئلہ: مسلمان کو دنیا سے جانے کے بعد جو ثواب، قرآن مجید کی تلاوت یا کلمہ شریف اور دورو شریف کی قرات اور دوسرے اعمال صالحہ کا تنہا یا کھانے کپڑے وغیرہ کے ساتھ پہنچایا جاتا ہے۔ عرف میں اسے فاتحہ کہتے ہیں کہ اس میں سورہ فاتحہ پڑھی جاتی ہے اور اولیاء کرام کو جو ایصال ثواب کرتے ہیں اسے تعظیما نذرونیاز کہتے ہیں۔ عام محاورہ ہے کہ بڑوں کے حضور جو ہدیہ پیش کرتے ہیں اسے نذر کہتے ہیں چنانچہ کہا جاتا ہے کہ بادشاہ نے دربار کیا، اسے نذریں گزریں۔ (فتاوٰی رضویہ)

    مسئلہ: اور یہ جو بعض کتابوں میں لکھا ہے کہ کھانا سامنے رکھ کر ہاتھ اٹھا کر قرآن کریم وغیرہ پڑھ کر ثواب بخشا یہ ہندوؤں گا طریقہ ہے۔ یہ صرف مہمل و لایعنی بات ہی نہیں بلکہ وہابیہ کی بیہودگیوں اور گمراہیوں کا ایک نمونہ ہے ورنہ ہندوؤں میں نہ قیامت کا عقیدہ ہے نہ وہ ثواب و عذاب کے قائل ہیں تو ان کے یہاں ایصال ثواب کہاں۔ پھر کہاں قرآن عظیم کی تلاوت اور کہاں ویدوں کی پڑھنت۔ لاحول ولا قوہ الا باللہ العلی العظیم۔ حاجی امداد اللہ شاہ صاحب مہاجر مکی رحمۃ اللہ علیہ نے یہاں بڑی اچھی بات اپنے رسالہ "فیصلہ ہفت مسائل" میں لکھی، وہ فرماتے ہیں: "سلف میں تو یہ عادت تی کہ مثلا کھانا پکاکر مسکین کو کھلادیا اور دل سے ایصال ثواب کی نیت کرلی۔ متاخرین(پہلی صدی کے بعد والے علماء) میں کسی کو خیال آیا کہ جیسے نماز میں نیت ہر چند دل سے کافی ہے مگر موافقت قلب و لسان (زبان و دل کی موافقت) کےلیے عوام کو زبان /سے کہنا بھی مستحسن (اچھا) ہے۔ اسی طرح اگر یہاں زبان سے کہہ لیا جائے کہ یااللہ! اس کھانے کا ثواب فلاں شخص کو پہنچ جائے تو بہتر ہے۔ پھر کسی کو خیال ہوا کہ لفظ "اس کا" مشار الیہ (جس کی طرف اشارہ کیا گیا ہے) اگرروبرو موجود ہو تو زیادہ استحضار قلب (حضوری دل) ہو کھانا روبرو لانے لگے۔ کسی کو خیال ہواکہ یہ ایک دعا ہے، اس کے ساتھ اگر کچھ کلام الٰہی بھی پڑھا جاوے تو قبولیت دعا کی بی امید ہے اور اس کلام کا ثواب بھی پہنچ جائے کہ مجمع بین العبادتیں (دو عبادتوں کا یکجا ہونا) ہے۔


    اگر 22رجب المرجب یوم وصال نہ ہوتو؟


    سَیِّدُنا امام جعفر صادِق عَلَیْہِرَحْمَۃُ اللہِ الخَالِقکا کی تاریخ وفات میں اِخْتِلاف ہی سہی اور باعث رجب آپ كے وصال کا دن نا بھی ہو تب بھی جائز ہے کیونکہ ایصالِ ثواب سال میں جب بھی کرے جائز ہے .

    شیعہ لوگ 22تاریخ کوکرتے ہے تو کیا اِس دن ہم لوگ بھی کر سکتے ہے ؟


    شریعت کا اصول ہے كے کسی اچھے عمل کو بعد مذہب اپنا لیں تو اِس وجہ سے اسے ترک ںہیں کیا جائے گا بلکہ کوئی ایسا کام کرنا ہو گا جس سے فرق ظاہر ہو جیسے محرم کا روزہ رکھتے تو سرکار صلی اللہ علیہ وسلم نے 9 یا 11كے روزہ کی بھی فرمائی دراصل شیعہ لوگ حضرت امیر معاویہ رضی اللہ عنہکی وصال کی خوشی میں کھیر پکاتے ہے جب كے مسلمان حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ عنہكے نام سے ایصالِ ثواب کرتا ہے یہ فرق ہے

    ایصالِ ثواب اچّھی نیّت سے کیا جائے اس میں نمود و نمائش(یعنی دِکھاوا)مقصود نہ ہو، نہ اس کی اُجرت اور مُعاوَضہ لیا گیا ہو، ورنہ نہ ثواب ہے نہ ایصالِ ثواب۔ یعنی جب ثواب ہی نہ ملا تو پہنچے گا کیسے

    کونڈے کرنا فرض یا واجب تو نہیں لیکن عمل ضرور ہے کرنے والا ثواب پائے گا لیکن نا کرنے پر گناہ نہیں مگر جو اسے حرام کہتے ہیں وہ اک نیک عمل سے روکتے ہے . کونڈے کو ناجائز کہنا ، شریعت پر افتراء ( یعنی تہمت باندھنا ) ہے نا جائز کہنے والے قرآن شریف کی اِس آیَت پر غور کرے


    اے ایمان والوں ! حرام نا ٹھہراؤ وہ سُتھری چیزیں کے اللہ نئے تمہارے لیے حلال کی اور حد سے نا بڑھو . بے شک حد سے بڑھنے والے اللہ کو پسند نہیں .
    [Terjama-e-Kanz-ul-Iman] (Parah 7, Surah-e-Maidah, Ayat 87)

  2. #2
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    7,416
    Mentioned
    504 Post(s)
    Tagged
    5438 Thread(s)
    Thanked
    359
    Rep Power
    874041

    Default

    Assalaam-O-alaikum

    Meri soch aur taleem kay hissab say Nazar-o-niyaaz ka Haqdaar srif aur srif ALLAH SWT ki zaat hay, iss kay saath kisi ko shareek theraana yaa kisi aur kay naam say nazar-o-niyaz karna shirk kay zamray main shaamil hota hay.

    Barhaal, kisi ghareeb ko, aziz-o-aqaarab rishtaydaar, dostoon ko ALLAH SWT kay naam per khaana khilaanay main koi burayii nahin, albatta yeh Shaba-e-rasool SAW nay ISLAM kay liye bohat khidmaat anjaam dee hain, Hazrat Jaafer ko (Jaaffer Tayyar) ka Khitaab bhi Nabi-e-Karim SAW nay Jang-e-moutta main Shaadat kay mouqay per dia tha... isi liye humain inn Shahaba-e-Rasool SAW kay liye dua'a karna aur unn kay naqsh-o-qadam per chal kar apni duniya aur aakhirat ko sanwaarna humari awaaleen tarjeeh honi chayeh.

    Hazrat Jaafer RZ kii shahdat aap SAW ki zindagi main hii hogayii thii, main nay tareek main kahin nahin paRha kay APP SAW nay yaa phir Khulfay-e-Rashdeen hatta kay Hazrat ALI RZ jo kay khudh Hazrat Jaaffer kay bhai thay nay kisi KUNDAY KI NIYAZ ka ehtimaam kia hoo.... Wallah-o-aalam bi sawab.

    May ALLAH SWT light and guide our ways AMEEN.

  3. #3
    Join Date
    May 2013
    Location
    pakistan
    Posts
    5,720
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    7184 Thread(s)
    Thanked
    6
    Rep Power
    644255

    Default

    v informative stuff lekin kuch log is khatam shareef ko najaiz ya gunah keh k ahadees k hawale dhund late hen tu phir banda kidhar jaye or paen ye b clear ker den k orten qabrastan ja sakti hen???or agar nai tu q?? meri naqis malumaat hai is bare men

  4. #4
    Join Date
    May 2013
    Location
    pakistan
    Posts
    5,720
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    7184 Thread(s)
    Thanked
    6
    Rep Power
    644255

    Default

    Quote Originally Posted by thefire1 View Post
    Assalaam-O-alaikum

    Meri soch aur taleem kay hissab say Nazar-o-niyaaz ka Haqdaar srif aur srif ALLAH SWT ki zaat hay, iss kay saath kisi ko shareek theraana yaa kisi aur kay naam say nazar-o-niyaz karna shirk kay zamray main shaamil hota hay.

    Barhaal, kisi ghareeb ko, aziz-o-aqaarab rishtaydaar, dostoon ko ALLAH SWT kay naam per khaana khilaanay main koi burayii nahin, albatta yeh Shaba-e-rasool SAW nay ISLAM kay liye bohat khidmaat anjaam dee hain, Hazrat Jaafer ko (Jaaffer Tayyar) ka Khitaab bhi Nabi-e-Karim SAW nay Jang-e-moutta main Shaadat kay mouqay per dia tha... isi liye humain inn Shahaba-e-Rasool SAW kay liye dua'a karna aur unn kay naqsh-o-qadam per chal kar apni duniya aur aakhirat ko sanwaarna humari awaaleen tarjeeh honi chayeh.

    Hazrat Jaafer RZ kii shahdat aap SAW ki zindagi main hii hogayii thii, main nay tareek main kahin nahin paRha kay APP SAW nay yaa phir Khulfay-e-Rashdeen hatta kay Hazrat ALI RZ jo kay khudh Hazrat Jaaffer kay bhai thay nay kisi KUNDAY KI NIYAZ ka ehtimaam kia hoo.... Wallah-o-aalam bi sawab.

    May ALLAH SWT light and guide our ways AMEEN.
    lay das ab ap ne kya bat ker di

  5. #5
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    Limits
    Posts
    5,975
    Mentioned
    667 Post(s)
    Tagged
    5699 Thread(s)
    Thanked
    543
    Rep Power
    1509699

    Default

    Quote Originally Posted by shaikh_samee View Post
    رجب کے کونڈے

    رَجبُ المُرَجَّب کی 22تاریخ کو مسلمان حضرتِ سَیِّدُنا امام جعفر صادقعَلَیْہِ رَحْمَۃُ اللہِ الخَالِقکے ایصالِ ثواب کے لیے کھیر پوریاں پکاتے ہیں جنہیں ’’کونڈے شریف‘‘ کہا جاتا ہے۔ اِ س کے ناجائز یا گناہ ہونے کی کوئی وجہ نہیں ، ہاں بعض عورتیں کونڈوں کی نیاز کے موقع پر ’’دس بیبیوں کی کہانی‘‘ ،’’لکڑہارے کی کہانی‘‘ وغیرہ پڑھتی ہیں یہ جائز نہیں ، کیونکہ یہ دونوں اور جنابِ سیِّدہ کی کہانی سب من گھڑت کہانیاں ہیں ان کو نہ پڑھا کریں ، اِس کے بجائے سورہ ٔ یاسین شریف پڑھ لیا کریں کہ دس قراٰن ختم کرنے کا ثواب ملے گا ۔یہ بھی یاد رہے کہ کونڈے ہی میں کھیر کھانا ،کھلانا ضروری نہیں دوسرے برتن میں بھی کھا اور کھلا سکتے ہیں

    بے شک نیاز وفاتحہ کی اصل(یعنی بنیاد) ایصالِ ثواب ہے اور ’’رجب کے کونڈے ‘‘بھی ایصالِ ثواب ہی کی ایک قسم ہے اور ایصالِ ثواب(یعنی ثواب پہنچانا) قراٰنِ کریم و احادیث مبارَکہ سے ثابت ہے۔ایصالِ ثواب دُعا کے ذریعے بھی کیاجاسکتا ہے اور کھاناوغیرہ پکا کر اُس پر فاتحہ دلا کر بھی ہوسکتا ہے۔

    مسئلہ: مسلمان کو دنیا سے جانے کے بعد جو ثواب، قرآن مجید کی تلاوت یا کلمہ شریف اور دورو شریف کی قرات اور دوسرے اعمال صالحہ کا تنہا یا کھانے کپڑے وغیرہ کے ساتھ پہنچایا جاتا ہے۔ عرف میں اسے فاتحہ کہتے ہیں کہ اس میں سورہ فاتحہ پڑھی جاتی ہے اور اولیاء کرام کو جو ایصال ثواب کرتے ہیں اسے تعظیما نذرونیاز کہتے ہیں۔ عام محاورہ ہے کہ بڑوں کے حضور جو ہدیہ پیش کرتے ہیں اسے نذر کہتے ہیں چنانچہ کہا جاتا ہے کہ بادشاہ نے دربار کیا، اسے نذریں گزریں۔ (فتاوٰی رضویہ)

    مسئلہ: اور یہ جو بعض کتابوں میں لکھا ہے کہ کھانا سامنے رکھ کر ہاتھ اٹھا کر قرآن کریم وغیرہ پڑھ کر ثواب بخشا یہ ہندوؤں گا طریقہ ہے۔ یہ صرف مہمل و لایعنی بات ہی نہیں بلکہ وہابیہ کی بیہودگیوں اور گمراہیوں کا ایک نمونہ ہے ورنہ ہندوؤں میں نہ قیامت کا عقیدہ ہے نہ وہ ثواب و عذاب کے قائل ہیں تو ان کے یہاں ایصال ثواب کہاں۔ پھر کہاں قرآن عظیم کی تلاوت اور کہاں ویدوں کی پڑھنت۔ لاحول ولا قوہ الا باللہ العلی العظیم۔ حاجی امداد اللہ شاہ صاحب مہاجر مکی رحمۃ اللہ علیہ نے یہاں بڑی اچھی بات اپنے رسالہ "فیصلہ ہفت مسائل" میں لکھی، وہ فرماتے ہیں: "سلف میں تو یہ عادت تی کہ مثلا کھانا پکاکر مسکین کو کھلادیا اور دل سے ایصال ثواب کی نیت کرلی۔ متاخرین(پہلی صدی کے بعد والے علماء) میں کسی کو خیال آیا کہ جیسے نماز میں نیت ہر چند دل سے کافی ہے مگر موافقت قلب و لسان (زبان و دل کی موافقت) کےلیے عوام کو زبان /سے کہنا بھی مستحسن (اچھا) ہے۔ اسی طرح اگر یہاں زبان سے کہہ لیا جائے کہ یااللہ! اس کھانے کا ثواب فلاں شخص کو پہنچ جائے تو بہتر ہے۔ پھر کسی کو خیال ہوا کہ لفظ "اس کا" مشار الیہ (جس کی طرف اشارہ کیا گیا ہے) اگرروبرو موجود ہو تو زیادہ استحضار قلب (حضوری دل) ہو کھانا روبرو لانے لگے۔ کسی کو خیال ہواکہ یہ ایک دعا ہے، اس کے ساتھ اگر کچھ کلام الٰہی بھی پڑھا جاوے تو قبولیت دعا کی بی امید ہے اور اس کلام کا ثواب بھی پہنچ جائے کہ مجمع بین العبادتیں (دو عبادتوں کا یکجا ہونا) ہے۔


    اگر 22رجب المرجب یوم وصال نہ ہوتو؟


    سَیِّدُنا امام جعفر صادِق عَلَیْہِرَحْمَۃُ اللہِ الخَالِقکا کی تاریخ وفات میں اِخْتِلاف ہی سہی اور باعث رجب آپ كے وصال کا دن نا بھی ہو تب بھی جائز ہے کیونکہ ایصالِ ثواب سال میں جب بھی کرے جائز ہے .

    شیعہ لوگ 22تاریخ کوکرتے ہے تو کیا اِس دن ہم لوگ بھی کر سکتے ہے ؟


    شریعت کا اصول ہے كے کسی اچھے عمل کو بعد مذہب اپنا لیں تو اِس وجہ سے اسے ترک ںہیں کیا جائے گا بلکہ کوئی ایسا کام کرنا ہو گا جس سے فرق ظاہر ہو جیسے محرم کا روزہ رکھتے تو سرکار صلی اللہ علیہ وسلم نے 9 یا 11كے روزہ کی بھی فرمائی دراصل شیعہ لوگ حضرت امیر معاویہ رضی اللہ عنہکی وصال کی خوشی میں کھیر پکاتے ہے جب كے مسلمان حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ عنہكے نام سے ایصالِ ثواب کرتا ہے یہ فرق ہے

    ایصالِ ثواب اچّھی نیّت سے کیا جائے اس میں نمود و نمائش(یعنی دِکھاوا)مقصود نہ ہو، نہ اس کی اُجرت اور مُعاوَضہ لیا گیا ہو، ورنہ نہ ثواب ہے نہ ایصالِ ثواب۔ یعنی جب ثواب ہی نہ ملا تو پہنچے گا کیسے

    کونڈے کرنا فرض یا واجب تو نہیں لیکن عمل ضرور ہے کرنے والا ثواب پائے گا لیکن نا کرنے پر گناہ نہیں مگر جو اسے حرام کہتے ہیں وہ اک نیک عمل سے روکتے ہے . کونڈے کو ناجائز کہنا ، شریعت پر افتراء ( یعنی تہمت باندھنا ) ہے نا جائز کہنے والے قرآن شریف کی اِس آیَت پر غور کرے


    اے ایمان والوں ! حرام نا ٹھہراؤ وہ سُتھری چیزیں کے اللہ نئے تمہارے لیے حلال کی اور حد سے نا بڑھو . بے شک حد سے بڑھنے والے اللہ کو پسند نہیں .
    [Terjama-e-Kanz-ul-Iman] (Parah 7, Surah-e-Maidah, Ayat 87)
    Muhtram
    ap se guzarish hai..
    munasib ho ga k ap ne is information ka source mention kr dain coz aj tk mai ne isa kuch b kisi book mai nhi parha
    so i may confirm it thanks

  6. #6
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    7,416
    Mentioned
    504 Post(s)
    Tagged
    5438 Thread(s)
    Thanked
    359
    Rep Power
    874041

    Default

    Assalaam-O-alaikum

    Main apni maloomaat ki taseeh karna chahoon ga kay jinn Imam Jaafer Saaqiq RZ ka zikar main nay kia hay yeh kunday unn kay liye nahin balkay koi aur gumnaam Imam Jaafer Saadiq hain jinn kay baaray main kaha jaata hay kay woh Imam Abu Hanifa Rehmat ALLAH Alah kay Ustaad thay... jab kay tareekh-e-hanfii main kahin inn ustaad ka tazkara nahin hay....

    Khair.. Simple baat yeh hay kay Ghair ALLAH kay siwa kisi kay naam ki bhi nazr-o-niyaaz jaaiz nahin... aur humain aisi mehfil main jaanay say ijtinaab karna chayeh.

    May ALLAH SWT light and guide our ways AMEEN.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    7,416
    Mentioned
    504 Post(s)
    Tagged
    5438 Thread(s)
    Thanked
    359
    Rep Power
    874041

    Default

    Jee main nay clear kar dia.
    Quote Originally Posted by shazia rana View Post

    lay das ab ap ne kya bat ker di

  8. #8
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    7,416
    Mentioned
    504 Post(s)
    Tagged
    5438 Thread(s)
    Thanked
    359
    Rep Power
    874041

    Default

    Aap aisa kijyey kay iss sawaal ka aik alag say thread laga dain... taakay jawab srif main hi nahin balkay aur bhi ilm waalay day sakain.. iss say hum sab ki ijtimayii islaah ho jaayay gii... wagar na yeh jawab yahiin isi post main gumnaami ka shikaar ho jaayay ga....

    Quote Originally Posted by shazia rana View Post
    or paen ye b clear ker den k orten qabrastan ja sakti hen???or agar nai tu q?? meri naqis malumaat hai is bare men

  9. #9
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Is Duniya me
    Posts
    1,576
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1284 Thread(s)
    Thanked
    1
    Rep Power
    21474844

    Default

    Aap log shayad confuse ho rahe hai.
    22 Rajab ko Hazrat Imam Jafar Sadiq Radi Allahu Anhu ke Isal-e-sawab ki niyyat se khir-puri bana kar fateha ki jati hai. Hazrat Imam Jafar Sadiq Radi Allahu Anhu jo ke Hazrat Imam Bakar Radi Allahu anhu ke Sahab jaade hai. Aap Tabe Tabaeen aur Ahle bait Saadat Ikram me se hai.

    Aap ka Shijra-e-Nasab : Imam Jafar Sadiq bin Muhammad Bakar Bin Imam Jainul Aabideen Bin Imam Hussain Bin Hazrat Ali Radi Allahu Anhum hai.

    Mukkamal Jankari ke liye ye post padhe

    http://sachiidosti.com/forum/islam-hadith-quran/176838-15-rajab-youm-e-imam-jafar-sadiq-%D8%B1%D8%AD%D9%85%DB%83-%D8%A7%D9%84%D9%84%DB%81-%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%B0-%D8%B9%D9%84%DB%8C%DB%81.html

    Raha nazr-o-niyaaz ka sawal, to Isal-e-sawab ko hi Niyaz yani Fateha kaha jata hai. Allah Taala ke Nek bandon ko Isal-e-sawab kiya jata hai use taziman "Niyaz" kehte hai. Isal-e-sawab ke Lafzi maana hai "Sawab Pahunchana" magar buzurgon ko "Sawab Bakhshna" kehna munasib nahi isliye "Sawab Najr karna" kehna Adab ke jiyada kareeb hai. Isal-e-sawab du’a kay zari’ay bhi kiya ja sakta hay aur khana wagherah paka ker us per faatiha dila ker bhi ho sakta hay. Isal-e-Sawab (ya’ni sawab pohnchana) Hadees-e-Mubaraka say sabit hay.

    Sahaba 7 din tak Isal-e-Sawab kertay
    Harat-e-’Allama Jallaluddin Suyuti Shafi’i Rehmatullah Alaih naqal farmatay hain kay Sahaba karam RadiAllahu Anhu 7 roz tak murdon ki taraf say khana khilaya kertay. (Al Haavi lil-fatawa lis-Suyuti, jild 2, safha 223)

    Hazrat-e-Sayyiduna Sa’ad bin ‘Ubedah Radi Allahu Anhu ka waqia aap ko to pata hi hoga.

    http://sachiidosti.com/forum/islam-hadith-quran/176729-%D8%B5%D8%AF%D9%82%DB%81.html

    Aur Fatiha me hota hi kya hai Quran sharif ki aayatein, Durood sharif padh kar is ka sawab Kisi Momin ko bakhsh dete hai. Har shakhs ko afzal yehi hay kay jo ‘amal saaleh (ya’ni jo bhi neyk kaam karay uska sawab awaleen-o-akhireen tamam Mu’mineem-o-Mu’minat kay liye hadiyah bhejay yahan tak Farishton aur Musalman Jinnat ko bhi Isal-e-Sawab kare, sab ko sawab pohnchay ga aur usay (ya’ni jis nay Isal-e-Sawab kiya) un sab kay bara-bar ajar milay ga. (eizan, safha 617)

    Quran o Hadis Me Kahi Niyaz Ki Mumaniat Nahi Balke Quran Me Irshad:
    "To Khao Us Me Se Jis Par ALLAH Ka Naam Liya Gaya, Agar Tum Uski Aayaten Mantey Ho"
    (Al-In'am V#118)

    jis kaam ko shariyat me Na-jayez nahi kaha gaya, use hume Na-Jayez ya haraam nahi kehna chahiye.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Is Duniya me
    Posts
    1,576
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1284 Thread(s)
    Thanked
    1
    Rep Power
    21474844

    Default

    Quote Originally Posted by shazia rana View Post
    v informative stuff lekin kuch log is khatam shareef ko najaiz ya gunah keh k ahadees k hawale dhund late hen tu phir banda kidhar jaye or paen ye b clear ker den k orten qabrastan ja sakti hen???or agar nai tu q?? meri naqis malumaat hai is bare men
    Behna aap ne durust farmaya. Log confuse kar dete hai. Aur ab jamana bhi aisa hi aa raha hai kyon ke Huzoor Sallalahu Alaihi Wasallam ne farmaya ke 72 Firqe Jahannami aur 1 Firqa Jannati hoga. To jahir hai ke 73 firqe hoge hi aur har firqa koi na koi nayee batein le kar aayega. Ab ye hum par hai ke hum un baaton par dhyan de ya na de. aane wala har firqa aisi baat kahega jo pehle kabhi suni nahi ho.

    Fee Zamana Aurton Ka Qabristan Jana Mutalaqan Mamnu Hai, Chahen Jawan Ho Ya Buddhi.
    Aap is link par is se related details dekh le

    http://www.vos1.com/aurton-ka-qabristan-jana-kesa-by-murshed-jan-mufti-muhammad-akmal-qadri-in-ahkam-e-shariat_e2d83c9b0.html

    http://www.dailymotion.com/video/x1o...riat_lifestyle

    aur detail chahiye ho to next time share karoonga.
    Last edited by shaikh_samee; 22-05-2014 at 03:22 PM.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •