Results 1 to 1 of 1

Thread: Bugti Express

  1. #1
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Hijr
    Posts
    152,763
    Mentioned
    104 Post(s)
    Tagged
    8577 Thread(s)
    Thanked
    80
    Rep Power
    21474998

    Default Bugti Express

    کوئٹہ: دشت کے قریب ریلوے ٹریک پر دھماکے سے بگٹی ایکسپریس کی بوگیاں پٹڑی سے اتر گئیں جس کے نتیجے میں متعدد مسافر زخمی ہوگئے۔
    ایکسپریس نیوز کے مطابق بلوچستان کے ضلع مستونگ کی تحصیل دشت کے قریب ریلوے ٹریک پر دھماکے سے بگٹی ایکسپریس کی بوگیاں پٹڑی سے اترگئیں جس کے نتیجے میں متعدد افراد زخمی ہوگئے۔ ریلوے ذرائع کےمطابق اکبر بگٹی ایکسپریس لاہور سےکوئٹہ آرہی تھی کہ دشت کے قریب تخریب کاری کا شکار ہوگئی جس کے نتیجے میں انجن سمیت ٹرین کی 9 بوگیاں پٹڑی سے اتر گئیں جب کہ واقعے کے بعد جائے حادثہ پر امدادی کارروائیاں شروع کردی گئی ہیں اور زخمیوں کو فوری طبی امداد کے لیے قریبی اسپتال منتقل کردیا گیا ۔ ریلوے حکام کا کہنا ہے کہ تخریب کاری کے نتیجے میں بگٹی ایکسپریس کو شدید نقصان پہنچنے کے ساتھ ٹریک کا کچھ حصہ بھی مکمل طور پر تباہ ہوگیا۔
    دوسری جانب وزیرریلوے خواجہ سعد رفیق نے دھماکے پر اپنے رد عمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ریلوے ٹریک پر دھماکا دہشت گردی کی بزدلانہ کارروائی ہے اس میں ملوث ملزمان کو قانون کے کٹہرے میں لایا جائے گا جبکہ تخریب کاری کا نشانہ بننے والے ٹرین کے مسافروں کو بذریعہ سڑک کوئٹہ روانہ کردیا گیا ہے۔

    Last edited by Mohammad Sajid; 20-11-2014 at 11:57 PM.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •