Results 1 to 4 of 4

Thread: Kutte Ka Katna Or Jali Peer Ka Dam

  1. #1
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Karachi, Pakistan, Pakistan
    Posts
    125,914
    Mentioned
    836 Post(s)
    Tagged
    9270 Thread(s)
    Thanked
    1180
    Rep Power
    21474971

    snow Kutte Ka Katna Or Jali Peer Ka Dam

    یہ واقعہ ایک دوست کی زبانی پیش کر رہا ہوں ۔ ہمارے گائوں کے نذیر نامی ایک شخص کو بائولے کتے نے کاٹ لیا ۔ اس کے والدین اسے ایک پیر صاحب کے پاس لے گئے ۔ دیہات میں پیرکو نعوذ باللہ خدا کے بعد درجہ دیا جاتا ہے۔ نذیر بیس سال کا نوجوان اور ماں باپ کا اکلوتا بیٹا تھا۔ پیر صاحب نے نذیر کو نمک دم کر کے دیا کہ یہ چالیس دن استعمال کرنا ہے۔ پیر صاحب کا نام نہیں لکھوں گا کیونکہ میانوالی، بھکر اور خوشاب کے اضلاع کی اسی فی صد آبا دی اس کی مرید ہے۔

    نذیر نے چالیس دن تک یہ نمک استعمال کیا مگر تین چار ماہ بعد اسے محسوس ہوا کہ اس کی ذہنی کیفیت بگڑنا شرو ع ہو گئی ہے ۔ پیشتر اس کے کہ کچھ علاج کیا جاتا، نذیر نے چیخنا چلانا شروع کر دیا اور مرنے مارنے جیسی حرکتیں کرنے لگا۔ اس کو رسیوں سے باندھ دیا گیا۔ نذیر بالکل بائولا ہو چکا تھا۔ اس کے والدین کے لیے یہ صدمہ نا قابلِ برداشت تھا۔ انہوں نے اللہ تعالی سے رو رو کر دعائیں مانگنا شروع کر دیں۔ بالے آدمی کا انجام موت ہوتی ہے ۔ شاید کوئی دوا ہو تی ہو گی ۔ لیکن ہمارے دیہا ت تک ابھی اس دوا کا نام بھی نہیں پہنچا اور نہ ہی پیر چاہتے ہیں کہ کسی کو کسی بھی دوا کا علم ہو ۔

    نذیر رسیوں سے بندھا ہوا تھا لیکن رات کو کسی طر ح رسیوں سے آزاد ہو گیا ۔ کچھ لوگوں کا خیا ل تھا کہ ماں نے ممتا کے ہاتھوں مجبور ہو کر نذیر کو رسیو ں سے آزاد کیا تھا، لیکن ماں اسے کھولتی تو وہ سب سے پہلے ماں کو کاٹتا ۔ بہرحال وہ آزاد ہو گیا تھا ۔ وہ جلد ہی گائوں سے نکل گیا ۔ اس کے سامنے ایک آک کا پودا آ گیا ۔ آک کا پودا تھل کے ریتلے علاقوں میں بہت زیادہ پایا جاتا ہے ۔ اس کا پتہ یا کونپل توڑی جائے تو دودھ جیسی سفید رنگت کا ایک مادہ نکلتا ہے یہ بہت کڑوا اور زہریلا ہو تا ہے ۔ یہ تھوڑی سی مقدار میں بچے کو پلا یا جائے تو مو ت واقع ہو جاتی ہے ۔ آنکھوں میں پڑجائے تو بینائی ختم ہو جاتی ہے ۔

    نذیر کے سامنے آک کا پودا آیا تو اس نے اسی کو کاٹنا شروع کر دیا ۔ کونپلیں اور پتے کھا لیے۔ وہ یہ سب کچھ بالے پن میں کر رہا تھا ۔ پھر وہ آگے چل پڑا اور گر گیا ۔ قے شروع ہو گئی، سبز رنگ کا مادہ منہ اور ناک سے بہہ رہا تھا ۔ اس وقت گھر والے بھی اسے ڈھونڈتے پہنچ گئے۔ انہوں نے نذیر کواٹھایا اور پیر صاحب کے پاس لے گئے ۔ ایک آدمی نے انہیں بتایا کہ پیر صاحب راولپنڈی چلے گئے ہیں۔

    نذیر کو گھر والے مجبورا ایک حکیم کے پاس لے گئے جو خود دیسی دوائیا ں بنا کر لوگوں کو دیتا تھا ۔ اس نے جب نذیر کو دیکھا اور اس کے والدین سے تمام حالات معلوم کیے تو اس نے کہا کہ خدا کا شکر ادا کرو جس نے آک کے دودھ سے آپ کے بیٹے کو شفا بخشی ہے ۔ اس نے نذیر کو تھوڑی سی دوائیا ں دیں ۔ کچھ دنوں کے بعد وہ بالکل صحت مند ہو گیا ۔ نذیر ہمارے علاقے کا واحد آدمی ہے جس کو با ئولا ہونے کے بعد شفا ملی ہے ۔

    بعد میں انکشا ف بھی ہوا کہ پیر صاحب کو جب معلوم ہوا تھا کہ نذیر بائولا ہو گیا ہے اور اس کے پاس لا رہے ہیں تو اس نے ایک آدمی کو یہ جھوٹ بولنے کے لیے بھیج دیا کہ پیر صاحب راولپنڈی چلے گئے ہیں۔ یہ انکشاف پیر صاحب کے ایک معتمد آدمی نے کیا تھا ۔

  2. #2
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ♥ ♥ ChaAnd K paAr♥ ♥
    Posts
    41,780
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1314 Thread(s)
    Thanked
    2
    Rep Power
    21474887

    Default re: Kutte Ka Katna Or Jali Peer Ka Dam

    hmmm...

    *~*~*~*ღ*~*~*~**~*~*~*ღ*~*~*~*

    2m4ccw6 - Kutte Ka Katna Or Jali Peer Ka Dam

    *~*~*~*ღ*~*~*~**~*~*~*ღ*~*~*~*

  3. #3
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    3,960
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)
    Thanked
    0
    Rep Power
    21474848

    Default re: Kutte Ka Katna Or Jali Peer Ka Dam

    waqaye yehi haal hai ..... afsos
    log doosron ko pagal banatay hain
    whksxc - Kutte Ka Katna Or Jali Peer Ka Dam

  4. #4
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Hijr
    Posts
    152,763
    Mentioned
    104 Post(s)
    Tagged
    8577 Thread(s)
    Thanked
    80
    Rep Power
    21474998

    Default re: Kutte Ka Katna Or Jali Peer Ka Dam

    Very Nice
    پھر یوں ہوا کے درد مجھے راس آ گیا

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •