jaiz or najaiz ki baat tu na hi karo tu behtar hai
yeh Ahadees Mozu aur zaheef kis ne ki wo b batein... kon jahil hai kon nahi yeh fasila karne wale aap koi nahi hote![]()
نصف شعبان كى فضيلت ميں كوئى بھى صحيح اور مرفوع حديث ثابت نہيں، حتى كہ فضائل ميں بھى ثابت نہيں، بلكہ اس كے متعلق كچھ تابعين سے بعض مقطوع آثار وارد ہيں، اور ان احاديث ميں موضوع يا ضعيف احاديث شامل ہيں جو اكثر جہالت والے علاقوں ميں پھيلى ہوئى ہيں.
ان ميں مشہور يہ ہے كہ اس رات عمريں لكھى جاتى ہيں اور آئندہ برس كے اعمال مقرر كيے جاتے ہيں.... الخ.
...
اس بنا پر اس رات كو عبادت كے ليے بيدار ہونا جائز نہيں اور نہ ہى پندرہ شعبان كا روزہ ركھنا جائز ہے، اور اس رات كو عبادت كے ليے مخصوص كرنا بھى جائز نہيں ہے، اكثر جاہل لوگوں كا اس رات عبادت كرنا معتبر شمار نہيں ہو گا "
واللہ تعالى اعلم
jaiz or najaiz ki baat tu na hi karo tu behtar hai
yeh Ahadees Mozu aur zaheef kis ne ki wo b batein... kon jahil hai kon nahi yeh fasila karne wale aap koi nahi hote![]()
quran shareef mai bara,at ka lafz "bezari" wagaira k ma,ano mai ata hai... magar kuch log is rat mai kuch ziada hi active ho jatay hain. or kehtay hain k is rat mai faislay kiye jatay hain jb k shab e qadar mai faislay kye jatay hain jo Ramzan k akhri ashray ki taq raton mai talash krni parti hai.
shab farsi mai raat ko kehtay hain,or bara,at arabi mai nijat ko kehtay hain is naam "shab e baraat" k khalis na hone ki wajah se hi is k banawati hone ka saboot milta hai agar islam mai iski koi ahmiat hoti to iska naam "lailat ul bara,at" hota.jb k ksi sahi hadees mai lafz shab e baraat ka koi saboot nhi milta.
raha sawal is k lailat ul qadar hone ka to Allah quran mai frmata hai
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ ( البقرة ۔ ١٨٥ ) ﹾﺭﻣﻀﺎﻥ ﻛﮯ ﻣﮩﯿﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﻧﺎﺯﻝ ﻛﯿﺎ ﮔﯿﺎ
dosri jaga Allah frmata hai k
إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ ( سورة القدر ) ﹾﮨﻢ ﻧﮯ ﯾﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﺷﺐ ﻗﺪﺭ ﻣﯿﮟ ﻧﺎﺯﻝ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎﹿ
i hope k apko bat samajh aa gai hogi
Bila wajah kisi baat ko Jaiz aur Na-Jaiz na kahe. App ye references padh le. aur rahi Shabe Qadr ki baat to wo poshida rakhi gayee hai.
Shaban ke Roze ki Fazilat
Shabe Qadr
Shabe Barat ki Ehmiyat Hadees ki Roshni me
.
Last edited by shaikh_samee; 04-07-2012 at 02:49 PM.
apki diye gaye jawab mai or apke dye gaye reference mai kitna tazad hai ap khod hi dekh lijye mere bhai...
ap ne kaha k
shabe Qadr ki baat to wo poshida rakhi gayee hai.
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ ( البقرة ۔ ١٨٥ ) ﹾﺭﻣﻀﺎﻥ ﻛﮯ ﻣﮩﯿﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﻧﺎﺯﻝ ﻛﯿﺎ ﮔﯿﺎ
dosri jaga Allah frmata hai k
إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ ( سورة القدر ) ﹾﮨﻢ ﻧﮯ ﯾﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﺷﺐ ﻗﺪﺭ ﻣﯿﮟ ﻧﺎﺯﻝ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎﹿ
or quran or sahi ahadees se bhi yehi bat sabit hai k jis mahine mai quran nazil hua usi mahine mai shab e qadar ki rat hoti hai magar ap ne agay jo likha hai usay bhi zara parh lijye bhai..
Attachment 10245
quran or sahi ahadees mai bilkul koi tazad nhi hai tazad hai to hmari soch or nazarion mai hai.. magar hme apni soch or nazarye ko quran or hadees k mutabiq dhalna hoga..
Attachment 10246
apki is bat ka jawab mai pehle hi de chuki hon bhai k
" ہم نے اس کو مبارک رات میں نازل فرمایا ہم تو رستہ دکھانے والے ہیں
اسی رات میں تمام حکمت کے کام فیصل کئے جاتے ہیں
سورة الدخان3-4
ap bataye jb quran mai wazeh tor pr bata dia gaya hai k ye wo rat hai jis mai quran nazil kia gaya or isi rat mai faislay kye jate hain jb k hm ye bat achi tarah jantay hain k quran ramzan k mahine mai nazil kia gaya hai jese k Allah ne frmaya
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ ( البقرة ۔ ١٨٥ ) ﹾﺭﻣﻀﺎﻥ ﻛﮯ ﻣﮩﯿﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﻧﺎﺯﻝ ﻛﯿﺎ ﮔﯿﺎ
to phir hm kon hotay hain quran ki ayat or sahi ahadees ko chhor kr chand zaeef ahadees ko le kr isay 15 shaban ki rat sabit kren...
Attachment 10247
is bat ka jawab bhi mai pehle hi de chuki hon apko k
shab farsi mai raat ko kehtay hain,or bara,at arabi mai nijat ko kehtay hain is naam "shab e baraat" k khalis na hone ki wajah se hi is k banawati hone ka saboot milta hai agar islam mai iski koi ahmiat hoti to iska naam "lailat ul bara,at" hota.jb k ksi sahi hadees mai lafz shab e baraat ka koi saboot nhi milta.
روایت سنن ابن ماجہ میں علی بن ابی طالب رضی اللہ عنہ سے منقول ہے کہ رسول اللہﷺ نے فرمایا: " إذا كانت ليلة النصف من شعبان ، فقوموا ليلها وصوموا نهارها ، فإن الله ينزل فيها لغروب الشمس إلى سماء الدنيا ، فيقول : ألا من مستغفر لي فأغفر له ألا مسترزق فأرزقه ألا مبتلى فأعافيه ألا كذا ألا كذا ، حتى يطلع الفجر " [سنن ابن ماجه - كتاب إقامة الصلاة والسنۃفیھا، باب ما جاء في ليلة النصف من شعبان - حديث:138۸]
" جب نصف شعبان کی رات آئے تو ا س قیام کرو اور دن کا روزہ رکھو ، بے شک اللہ تعالیٰ غروب شمس کے بعد آسمان دنیا پر آجاتے ہیں اور اعلان فرماتے ہیں کہ کیا کوئی مجھ سے معافی مانگنے والا نہیں کہ میں اس کو معاف کردوں ؟ کیا کوئی رزق مانگنے والا نہیں ہے کہ میں اس کو رزق دوں؟ کیا کوئٰ پریشانی میں مبتلا نہیں ہے کہ میں اسے عافیت دوں؟ کیا کوئی ایسا نہیں ہے؟؟ کیا کوئی ایسا نہیں ہے؟؟ حتی کہ فجر طلوع ہوجاتی ہے۔"
اس روایت کی سند میں ابوبکر بن محمد بن ابی سبرۃ السبری المدنی ہے، جو کہ ضعیف ہےبلکہ امام احمد بن حنبل اور یحییٰ بن معین نے کہا ہے کہ یہ روایتیں گھڑتا ہے۔ لہٰذا یہ روایت موضوع ہے۔ اور من گھڑت روایات ضعیف کی بدترین قسم ہے۔
bila shuba ye bat sahi hai k Nabi (S.A.W) shaban k mahine mai ziada rozay rakhtay thay magar isy sirf 15 shaban k lye khas kr lena ksi sahi hadees se sabit nhi hai.
zaeef ahadees ko bata kr logon ko gumrah krne walon ko ye bat yad rakhni chahye k
Nabi S.A.W ne frmaya k:
مَنْ تَعَمَّدَ عَلَىَّ كَذِبًا فَلْيَتَبَوَّأْ مَقْعَدَهُ مِنَ النَّارِ ( صحیح مسلم ح 3) جس نے جان بوجھ کر مجھ پر جھوٹ باندھا وہ اپنا ٹھکانہ جہنم میں بنا لے ۔